Vond forum berichten leuk
|
RE: Prognose restant seizoen Ik denk dat het enorm prettig is dat RKC t.o.v VVV en Willem II een beter doelsaldo al heeft, zaak is nu om in de wedstrijden die nog komen geen afstraffing te krijen, maar als er verloren wordt met 1... |
In forum Overig |
5 jaar geleden |
|
Prognose restant seizoen Het laatste kwart van het seizoen is aangebroken. Voor Emmen en Den Haag is het einde verhaal vrees ik. RKC, Willem II en VVV gaan met z'n 3 uitmaken wie de bevreesde nacompetitie moet spelen. Ja, het... |
In forum Overig |
5 jaar geleden |
|
RE: ADO - RKC We noteren 25 februari 2021, Willem II heeft de dag hiervoor het belangrijke degradatieduel gelijkgespeeld tegen directe concurrent Ado. Hierdoor bedraagt de voorsprong van ons RKC, met nog slechts 11... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Heracles Wat een heerlijke zondag was dit zeg!!! Het was niet de mooiste wedstrijd, maar wel een zéér overtuigende overwinning. Onze Griekse goalie heeft fluitend van het weertje genoten zonder ook maar een be... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @starbuck @ton1989 absoluut. Poot stijf houden en een mooi bedrag vragen! Met een doorverkooppercentage natuurlijk. Het liefst met een huurconstructie, dus na verkoop nog een seizoen ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RKC - Heracles Nieuwe week, nieuwe speelronde! Aankomend weekend spelen we thuis tegen Heracles. Wanneer we de pot zouden weten te winnen, kunnen we stellen dat we een gat gaan slaan met de onderste plekken en kunne... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Emmen @pascal niet overdrijven, Emmen bakt er helemaal niets van en speelt met een aantal spelers met fors overgewicht. Een ervan speelt nu in Breda, maar als we hier niet van winnen hebben we inderdaad nie... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Emmen Volerop klappen vrijdag. Emmen heeft al veel klappen gehad, meteen laten merken dat er niets te halen valt in Waalwijk. Ik ben alleen tevreden met 3 punten, het zal toch niet zo zijn dat we Emmen met ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Emmen Vrijdag telt alleen de winst. En bij een gelijkspel hoop ik toch dat iedereen er bij de pakken neer zit en dat we niet aankomen met 'toch weer een punt erbij'. Met Willem II op 3 en ADO op 4 punten te... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Lijkt me een win-win voor beide partijen. Olsak heeft maar weinig minuten gemaakt en Azhil staat zelfs al hoger in de pikorde. Voor RKC een mogelijkheid iemand voor een half seizoen van de loonlijst t... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: PEC - RKC @ton1989 Haha een eerlijk antwoord? Ik verwacht er niet te veel van. RKC verspeelt punt op punt tegen concurrenten en Zwolle zie ik nog steeds als concurrent, zeker als je een goed resultaat (winnen) ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
PEC - RKC Na een lekkere pot tegen een goede tegenstander, met 1 bonuspunt als gevolg. Nu weer naar een tegenstander van ongeveer hetzelfde niveau. Laten we nu ajb hier 3 punten pakken en de beste pot van het s... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: PEC - RKC Zo.. zaterdag is het zover. Zoals bekend heeft RKC het al in te veel wedstrijden tegen concurrenten laten liggen, hierdoor moet deze wedstrijd tegen zwolle nu echt gewonnen worden. Met willem2-Ado op ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Rkc is met twee dingetjes bezig, niet teveel van verwachten... Nu zijn wij allen natuurlijk razend benieuwd wat deze dingetjes zijn. Komop, voor de draad ermee! 🙂 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Spelformatie > Spelopvatting Tja bd kunnen we ook niet van op aan. Ik denk niet dat Fred van de 433 gaat afwijken. Dat hoeft van mij ook niet, maar enige variatie binnen de 433 zou wel fijn zijn. Het lijkt me toch dat wanneer St... |
In forum Overig |
5 jaar geleden |