Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 26/27 @bakari als back up, |
In forum Transfers/geruchten |
13 uur geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Keepersgilde ook al compleet denk ik? Genoeg daadkracht zo ruim voor het nieuwe seizoen, alleen maar goed denk ik |
In forum Transfers/geruchten |
2 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Enerzijds jammer, maar aan de andere kant is dit een bewijs dat er bij RKC ruimte is voor zo'n traject! Minimaal een miljoen las ik ergens wat op kan lopen. Enorm compliment voor de club zo'n transfer... |
In forum Transfers/geruchten |
6 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Van der Haar junior wordt RKCer |
In forum Transfers/geruchten |
7 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Zag ergens op X voorbij komen dat van der Leij vandaag of gisteren een keuring had bij Stuttgart, waarschijnlijk ontvangen we ruim meer dan een miljoen |
In forum Transfers/geruchten |
7 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Wat een bedrag! Positief.. en gauw vervanger in huis |
In forum Transfers/geruchten |
4 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Eens |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Wouters en Cleonise worden hoogstwaarschijnlijk niet verlengd of blijven niet. Van Osch ook niet, zou wel ergens met risico blessures te maken hebben?? Witteveen is bij Emmen op proef (vond ik overige... |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: RKC-Willem II Het geluk ontbrak wat, wat ik zelf erg positief vond is de mentaliteit. We hadden letterlijk de gelijkmaker op de schoen, helaas mocht het niet zo zijn. |
In forum Wedstrijden |
1 maand geleden |
|
RE: RKC-Willem II @nilsrkc is wellicht nog beter inderdaad |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC-Willem II Stugge ploeg dat Willem 2, denk dat wij voetbal technisch wel beter zijn, maar daar win je niet een wedstrijd mee. Van der Kaam laten spelen ipv Fage. |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Denk dat Jordi de Wijs onze nieuwe aanwinst wordt. Een ervaren centrale verdediger die de club al kent. |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC ach je weet het nooit, je moet soms ook een beetje geluk hebben. Het is wel positief dat we behoorlijk dominant waren! |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC Aan elkaar gewaagd wel denk ik. Toch komen wij over het algemeen makkelijker tot scoren. Ik heb er wel vertrouwen in. |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Wordt weer interessant inderdaad! Eerst eens kijken hoever we in PO kunnen komen denk ik ook. |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |