Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 26/27 Ihattaren zou in de belangstelling staan van Twente, hij zou maximaal 3.000.000 kosten i.v.m. een clausule. RKC heeft als ik me niet vergis een doorverkoop percentage bedongen bij de verkoop... Zou ee... |
In forum Transfers/geruchten |
2 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @ton1989 Compleet inderdaad, met Schiks, Spenkelink en Mulder voor de 1e selectie en je hebt met de U21 keeper nog back-up vanuit daar. |
In forum Transfers/geruchten |
2 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Bedankt en veel succes Melle! |
In forum Transfers/geruchten |
7 dagen geleden |
|
RE: RKC - Jong PSV laten we hopen op een goede repetitie voor dinsdag/zaterdag als de nacompetitie begint |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 als ie fit word is het zeker een aanwinst |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
Ryan Fage Er staat wel wen leuk filmpje van i ze nieuwe Franse aanwinst op YouTube: |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26
|
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @ton1989 Zeker! En je hebt ook een goede backup voor de back posities. En vooral een echte RKC'er die altijd 200% geeft. |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @aatalex Ik zou graag Bakari terug zien komen. Jongen met de juiste drive, multi inzetbaar en bij Sparta op een zijspoor. Daarnaast een wat jongere (huurling) die creativiteit en voetballend vermogen... |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @ton1989 Oh absoluut, ben alleen bang dat het dadelijk weer een twintigjarige reserve is van bijvoorbeeld ADO of Cambuur. Naar mijn mening heb je nu echt meer 'body' en draagkracht nodig. En, zoals je... |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: De Graafschap - RKC Redelijke eerste helft krijgen erg veel ruimte van de Graafschap je merkt goed dat we creativiteit missen om het af te maken op de flanken blijft t ook karig wel een prachtige goal van Castillo |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 20 procent |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @langstraat Helemaal met je eens, spelers gaan er echt niet beter van spelen op het moment dat er zo vanaf de tribune gereageerd wordt. Persoonlijk vond ik Lokesa echt een lichtpuntje binnen de select... |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Dordrecht - RKC @pascal Postma is een verademing ten opzichte van Eijma. |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RKC - Jong Ajax Geen excuses vanavond moet er gewonnen worden zeker in eigen huis tegen een (hopelijk) belofte elftal |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |