Vond forum berichten leuk
|
RE: Willem II - RKC Voor de liefhebbers zit er in de nabeschouwing op de homepage trouwens een mini-podcast in de vorm van een nabeschouwing van mij en @Lucas, mocht je nog even behoefte hebben aan 10 minuten geouwehoer ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC @boppah Kan me zeker vinden in de kritieken over Gaari en Vaessen, dit was gewoon drama en niet RKC / Eredivisie waardig. Echter vind ik uitspraken als '' RKC zal toch eens een echte professionele o... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC Nette voorbeschouwing hoor! Goed werk! RKC doet het altijd slecht in Tilburg, hoop toch echt dat we dit seizoen die kruiken eens op hun plek zetten, hoe? Maakt me niet uit, zo lang die 3 punten maar... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC Het weekend staat voor de deur. Bij zo'n mooie pot hoort natuurlijk weer een voorbeschouwing, bij deze: |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @luc Zowel Galatasaray en Basaksehir zouden in de markt zijn. Berichten uit Turkije vaak wel met een korreltje zout nemen. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC @pascal Helemaal mee eens, wat een ongekende weelde dat zoveel spelers inzetbaar zijn. Mocht het inderdaad dezelfde basis blijven heb je spelers als Touba, Bakari en VD Venne nog op de bank zitten. A... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC Willem II heeft aardig wat nieuwe spelers en zitten in een slechte flow. Belangrijk lijkt me is er een fysieke wedstrijd van te maken, vol erop klappen en laten zien, dat er tegen ons niks te halen va... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC @ton1989 Fijn dat Bakari weer terug is en Touba, het geeft je weer wat extra opties. Echter zou ik nu niks veranderen. Het trio Adewoye-Meulensteen-VD Buijs verdienen het om te blijven staan na de afg... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 prima verwoord! |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC De club heeft wat moois op touw gezet voor zondag. Waarschijnlijk komen ze vandaag of morgen met wat meer info hier over. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @zeljko Elvis Manu heeft zojuist zijn contract laten ontbinden bij Ludogorets. Zie hem nog wel neerstrijken bij een club uit het rechterrijtje.. Lekker heel ver van weg blijven alsje... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @dokus Wie gaat deze keepers groep trainen? Doen ze dat zelf onderling regelen? Gaan we achteraan. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @zeljko Geplaatst door: @tim RKC voegt Mark Spenkelink toe aan selectie #RKCNu Dit is waarschijnlijk een ‘aanwinst’, zoals Teunckens. Over 5 jaar weet 90% van de supporters ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @robink Komt hij transfervrij over? Yes, correct. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 RKC voegt Mark Spenkelink toe aan selectie #RKCNu |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |