Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Kwam bij Fortuna nauwelijks aan spelen toe. Vind het daarom ook een aparte overgang, Heracles is juist een stapje hogerop.Gun hem uiteraard wel het beste na ons promotiejaar. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geen problemen mee dat het rustig is in deze winterse periode. Het elftal draait de afgelopen weken als een trein en er lijkt weinig noodzaak om gehaast nieuwe spelers aan te trekken. De oefenwedstrij... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 inderdaad, het is nuttiger om alvast een aantal contracten proberen te verlengen. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @tim Geplaatst door: @robink Is er nog nieuws over Victor Jensen? Niets concreets. Zoals ik eerder al zei was het allesbehalve zeker dat hij komt. Dat is het nog steeds niet, maar... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC @ton1989 Wedstrijd is pas volgende week zondag (6 feb), dus kans is denk ik groot dat hij er gewoon bij is. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC Laten we realistisch blijven. Willem 2 heeft nou eenmaal meer kwaliteit in de ploeg en met supporters zijn ze thuis moeilijk te verslaan. Aan de andere kant zijn wij meer 1 team en er zullen zeker wel... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Fortuna Wat heerlijk gisteren, we hebben wat lucht nu, nog 12 punten uit 14 wedstrijden, we liggen op schema. Wat zou het mooi zijn, deze reeks een vervolg te geven in Tilburg, ontslag voor Grim als hij van o... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Ik zou wel de prioriteit geven aan een aanvallende creatieve middenvelder. Rooie Ries is niet in vorm, heeft tijd nodig, AEB zal wel niet meer in actie komen en Stokkers, ondanks zijn goede acties de ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Zo vlak voor de wedstrijd een primeurtje wat ik uit betrouwbare bron heb vernomen; RKC gaat deze week (waarschijnlijk morgen al) een nieuwe speler presenteren. Het gaat om een speler van Ajax. Naar ve... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Fortuna Wat mijn betreft inderdaad zelfde opstelling als tegen GAE. Zolang de intenties maar hetzelfde zijn. We kunnen bij winst Fortuna echt een gevoelige tik gaan geven. Zie maar eens even 9 punten in te ha... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Willem II gaat het nog steeds proberen, Melle, bij ons weg te halen. Willem II-trainer Grim hoopt nog steeds op RKC-captain Meulensteen: ‘We willen hem heel graag halen’ | Willem II | bd.nl Ik heb een... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Fortuna @basbrok gewoon beginnen met dezelfde 11 als tegen Go ahaed. Laatste 30 minuten vd venne brengen! |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Zullen wij dan maar Wapenaar halen? Vervelende timing ook gewoon voor zo'n belangrijke wedstrijd. Ook al is het 'maar' een keeperstrainer.. het zorgt toch voor reuring in je technische staf daar waar... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - ADO Je wist op voorhand dat een lange wedstrijd (verlenging) altijd in het voordeel van RKC kon zijn. RKC kon alleen maar vele malen sterker worden en ADO vele malen zwakker. De verlenging heb ik zorgeloo... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Fortuna Geplaatst door: @boppah Geplaatst door: @ton1989 Laten we gewoon lekker in de flow blijven, zondag opnieuw een belangrijke pot tegen Fortuna.Gewoon met nagenoeg dezelfde basis beginnen als tegen G... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |