Vond forum berichten leuk
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @ton1989 Ik weet het bij Lutonda niet. In de basis een aardige speler. Maar als Back defensief niet goed genoeg, als buitenspeler mist hij weer een actie en goede voorzet/schot. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @boppah Precies, daarom ook Bakari..... 🙄 |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @ton1989 Toch jammer, NEC zegt andere opties te hebben onderzocht (iets waar ik geen zak van geloof). Ze hadden ons toch prima in een vak naast het uitvak kunnen zetten met een rijtje stewards er t... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Laten we hopen dat het waar is. Als dat soort clubs allemaal daadwerkelijk geïnteresseerd zijn, drijft dat de prijs alleen maar op. Ondanks dat Touba dan nog maar een jaartje contract heeft ga je er w... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Tja, normaal probeer ik de kritiek op dit forum wat te nuanceren. Ik zie daar nu 0 reden toe. Sluit me compleet aan bij het Vaessen & Gaari verhaal. Laat ik voorop stellen dat ik de wedstrijd ve... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC Zeer belangrijke wedstrijd, gezien het verdere programma en het feit dat onze concurrenten wél punten pakken. Ik deel je zorgen over de persoonlijke fouten, ik neem aan dat dit intern flink besproken ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
NEC Nijmegen - RKC Nou, nieuwe week, nieuwe wedstrijd. Zaterdag gaan we op bezoek in Nijmegen. Kijkend naar het programma zou het heel lekker zijn hier toch minimaal een punt te pakken. Even afwachten wat deze week aang... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord @ton1989 Ik denk nog dat de meest 'logische' optie is om Bakari linksback te zetten en Gaari op Rb. Wouters en Lutonda voldoen simpelweg niet en gaan het ook nooit worden. Daarnaast heeft Bakari het n... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Tegen feyenoord komt RKC vaak goed voor de dag. De basisspelers zijn goed uitgerust en Vaessen is getergd door alle kritiek op dit forum. Ik voorspel voor zondag een gelijkspel. En Michiel Kramer maak... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - AZ @boppah Nou, bij mij was er duidelijk roep naar Vaessen, zelfs mijn zoontjes waren volop aan het roepen, wel met een kwinkslag natuurlijk, maar toch. Hoe dan ook, Vaessen is op dit moment de beste k... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - AZ @Boppah Op basis waarvan is Maach een goede 3e keeper? Hij heeft slecht gekeept tegen AZ en ADO, en geen tegenstand gehad tegen Harkema. Alleen het potje tegen WII was hij goed, tenminste, daarin he... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - AZ Bijzonder interessante wedstrijd tegen AZ. Eigenlijk zit ik zelf ook vol vraagtekens als het gaat over de opstelling en de speelwijze. AZ is in staat de beker te winnen dus die zullen op volle oorlogs... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - AZ Geplaatst door: @pascal Dat de competitie prio is dat zal allemaal wel en ergens is dat natuurlijk ook wel zo. Desondanks vind ik dat je het aan je stand verplicht bent woensdag een competitief elfta... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - AZ Het zal wat meer een mix zijn. Joseph hield zich gister wat afzijdig maar liet wel doorschemeren dat de beker niet prio 1 is. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC Voor de liefhebbers zit er in de nabeschouwing op de homepage trouwens een mini-podcast in de vorm van een nabeschouwing van mij en @Lucas, mocht je nog even behoefte hebben aan 10 minuten geouwehoer ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |