Vond forum berichten leuk
|
RE: RKC - Groningen Geplaatst door: @ton1989 nu Odgaard er niet meer bij is dit seizoenen kunnen we gaan filosoferen over de voorhoede....Ergens zie ik het als een voordeel dat er geen concurrent op bezoek komt maar een... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - PEC Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik heb er een hard hoofd in. Alles staat of valt met wat voor intentie wij de wedstrijd ingaan. Zoals Fortuna en NEC thuis, oftewel de tegenstander vastzetten of gaan... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: PSV - RKC Mooi gevuld uitvak, tegen beter weten in toch de hoop op naar wat bonuspunten! |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Kevin Felida komt ook vrij. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @ton1989 Azhil is volgens mij bijna transfervrij is wel wat mogelijk voor de rest bijna eens met Boppah. Alhoewel we momenteel amper een RB in onze selectie hebben Azhil is voor zove... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @pascal Bel Hassani - Als hij zijn dag heeft toch 1 van de betere spelers, voor een laag salaris moet je het doen, anders niet. Vurnon Anita - Daar is het beste van af, ik zou die salarisruimte houde... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Utrecht Ik hoop van ganser harte dat we de drie punten in huis houden, maar.... Net zoals jullie kom ik al vele jaren bij de club, en 9 van de 10 keer als er een dergelijke ambiance is, en een vooruitzicht va... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Utrecht @tim JJ vol? Dat zal surrealistisch aanvoelen! Goed om te zien dat het stadion bijna tot de nok toe gevuld zit. 3 punten tegen Utrecht en je bent al een heel eind op weg naar handhaving. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Heerenveen @ton1989 ze gaan er vol opklappen! |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RKC - Heerenveen Aankomende zaterdag gaat het gebeuren: de thuiswedstrijd tegen Heerenveen. Vooraf is 1 ding heel duidelijk: deze moeten we winnen! Met het resterende programma is de thuiswedstrijd tegen Heerenveen ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Ajax - RKC Waalwijk Nu al 3x in de laatste fase van de wedstrijd de punt(en) vergeven. nu al 3 wedstrijden met een KUT-gevoel na een RKC wedstrijd. 2 punten in Nijmegen, 1 punt tegen Twente en 1 punt tegen Ajax, 4 hele d... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Ajax - RKC Waalwijk We pakken ze! |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RKC - FC Twente Nieuwe week, nieuwe wedstrijd. We openen de eredivisie speelronde al op vrijdag, thuis tegen FC Twente. Om 20:00 wordt er afgetrapt. Hoewel Twente ons de laatste jaren enorm goed ligt, wordt het een a... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @ton1989 Ik weet het bij Lutonda niet. In de basis een aardige speler. Maar als Back defensief niet goed genoeg, als buitenspeler mist hij weer een actie en goede voorzet/schot. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @boppah Precies, daarom ook Bakari..... 🙄 |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |