Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @luc bedoel je niet heeft immers(!) een goede trap? hahahahaha we zullen wel zien, Chris heeft mij nog niet overtuigd, Vurnon trouwens ook niet, maar ik heb de training ook niet bez... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 bedoel je niet heeft immers(!) een goede trap? hahahahaha we zullen wel zien, Chris heeft mij nog niet overtuigd, Vurnon trouwens ook niet, maar ik heb de training ook niet bezocht,basis van Vurnon ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Morgen hebben we wellicht 1 of 2 contractspeler(s) erbij.... RKC Waalwijk beslist over proefspelers RKC Waalwijk, dat donderdagavond in eigen stadion oefent tegen Sparta, zal vrijdag beslissen of Vurn... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @zeljko Geplaatst door: @zeljko Venema en Troupée kunnen bij FC Utrecht uitkijken naar een andere, tijdelijke werkgever. Beide prima aanwinsten voor RKC. Vd Wiel als ervaren kracht... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @zeljko Geplaatst door: @bram Tja er moet nog veel bij maar we hebben goede hoop dat er begin komende week wellicht wat nieuws te melden is. Even afwachten nog. Is deze hoop er no... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Tja er moet nog veel bij maar we hebben goede hoop dat er begin komende week wellicht wat nieuws te melden is. Even afwachten nog. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @luc dat is zeker niet mijn reactie, maar eerst is iedereen blij als ze horen dat GVDW en Anita meetrainen. Nu is er verloren van NAC en is zelfs dat onvoldoende, dat snap ik echt niet. Ik zit ook o... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @ton1989 1 CS en 1 CV is echt te weinig, minimaal 2 CV's zijn broodnodig, ook 1 CS is té weinig. Gezien het aantal wissels dat opgevoerd is, is een een goede bank erg belangrijk. Efmorfidis en ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @bertusv @copi lekker man, ouwe optimist? Meer realist, copi heeft gewoon gelijk. Ik weet de reactie al, je moet geduld hebben, komt goed. Tuurlijk, net als vorig seizoen? |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @zeljko Waarom ontbrak Efmorfidis vanavond? Zijn daarnaast onze beide linksbacks, Lutonda en Quasten, nog geblesseerd? Ik las op de socials dat Anita er vandaag qua kwaliteit met kop ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 ik hoop op 2 centrale verdedigers met Italiaanse opleiding. Dat kunnen we wel gebruiken, en natuurlijk nog een scorende spits. Ik verneem dat Vurnon het lekker doet, contracteren Frank! |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Ik zit in de auto naar huis vanuit Almere. Ik zal op bovenstaande vragen straks thuis even reageren. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @rkcw Helemaal mee eens. Te veel leiders geeft verdeeldheid. Allach selecteert zeker ook op persoonlijkheid. Ik verwacht een paar jonge spelers met potentie welke transferwaarde kunnen gaan vertegenw... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Arbitrage zaak Sow vs RKC Een kansloos verhaald gehoord vanuit de zaakwaarnemer, al kijk ik natuurlijk wel met een gekleurde bril naar deze zaak. Op VI wordt er gesproken over daadwerkelijke bedragen. Sow verdiende in zijn eer... |
In forum Overig |
6 jaar geleden |
|
RE: Arbitrage zaak Sow vs RKC @luc het lijkt me op dit moment ook geen kwestie van transfervrij of niet. Maar moet rkc door die slordigheid het salaris betalen vanaf juli 2019 i.p.v. juli 2020. dus moet rkc bij betalen of niet, st... |
In forum Overig |
6 jaar geleden |