Vond forum berichten leuk
|
RE: Arbitrage zaak Sow vs RKC bedenkelijk hoor, als ik een medewerker met een jaarcontract wil verlengen, wordt toch het lopende contract gerespecteerd, om vervolgens na dat eerste jaar een salarisverhoging tegemoet te zien. Wat i... |
In forum Overig |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @drdoom Het Brabants suffertje raakt er maar niet over uit gesproken.Zeldzaam zoveel positiviteit van dit doorgaans met zure inkt gedrukte krantje. Niks tegen de GOAT Wilber Hack. H... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Heel tof dat jullie hier verslag van doen inderdaad! Sowieso complimenten aan de mannen van RKCNu voor het oprichten van deze website en Podcast waardoor supporters weer mooi kunnen discussiëren en sp... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Gewoon flink blijven zoeken naar bruikbare contractspelers, liefst niet al te oud. Van der Wiel en Anita zijn additioneel. Zijn bij RKC om hun conditie op peil te krijgen cq houden. Dat die straks in ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @olniel Dit zijn de wedstrijden die Anita voor Sofia heeft gespeeld ? |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Het Brabants suffertje raakt er maar niet over uit gesproken.Zeldzaam zoveel positiviteit van dit doorgaans met zure inkt gedrukte krantje. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Een bijgewerkte versie van de selectiewijzer. Voor de gemakkelijkheid toch ook maar even de spelers op proef toegevoegd: (Klik om te vergroten) Mochten ze tekenen, dan is het grote gemis inderdaad ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @ton1989 Zo zie je maar. Ook Anita kijkt op rkc.nu ? |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 We zitten nu wel over andere oude spelers te praten, maar ik denk dat de komst van deze jongens ook jonge jongens zal aantrekken en niet te vergeten clubs die hun spelers uit willen lenen, ik denk dat... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @rkcw Vurnon Anita heeft een aflopend contract bij CSKA Sofia, zou een ervaren rot kunnen zijn op het middenveld. Dit bericht op 1 juli geplaatst, zou Allach meelezen?? {rkc}:bilate... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @arameeer "... Ik ben namelijk een fanatieke volger van Aramese voetballers, zoals Sanharib Malki (ex-Roda JC)...." Sanharib Malki, dat was nog eens een verschijning! Inmiddels al we... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Hoi allemaal, Mijn naam is Gabriel en ik kom uit Enschede. Chris David is o.a. de reden dat ik mij hier op deze forum heb aangemeld. Ik ben namelijk een fanatieke volger van Aramese voetballers,... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @arameeer Hoi allemaal, Mijn naam is Gabriel en ik kom uit Enschede. Chris David is o.a. de reden dat ik mij hier op deze forum heb aangemeld. Ik ben namelijk een fanatieke volger va... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Ik ben toch wel onder de indruk, filmpje dankzij hans_hil op Twitter. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Branco vd Boomen verkast naar Toulouse uit de Ligue 2. Nu heb ik laatst een artikel gelezen over het solidariteitsmechanisme bij internationale transfers, kan dit betekenen dat RKC ook nog een (heel k... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |