Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 20/21 @ton1989 Ik vond Sow de beste spits van vorig jaar. Hij kwam ook beter uit de verf als spits. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Vitesse Ook ben ik voorstander om Anas Tahiri onze nieuwe aanvoerder te maken, maak hem belangrijk, wellicht dat hij blijft. |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @tim daar lijkt het inderdaad op, voetballend zal Finn beter in het plaatje passen, ook qua leeftijd, gezien restwaarde een vooruitgang. Maar ik verwacht nog wel een nr.1 spits erbij, die zoektocht is... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Via via hoorde ik dat RKC bezig schijnt te zijn met een Schotse spits. Naam van speler is niet bekend. Staat ook niks van op internet. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @semperfi @tim Dat snap ik, maar ik zou het oliedom vinden want ik mag hopen dat jij net als mij de mening deelt dat die alle 3 tekort komen daarvoor. Hans in snelheid, melle in inzic... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Fred heeft zijn contract verlengd! Hij is nu aan de club verbonden tot medio 2022 (zie ook ons nieuwsbericht). Frank is trouwens nog op zoek naar een centrumspits, dan is de selectie rond. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @timon ik ben het met je eens hoor, ik ben gewoon benieuwd naar de reacties van de mede-supporters. Al ben ik wel bang, dat er in het stadion nog wel het één en ander hem toegeroepen wordt..... Hij he... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @luc Joël Zwarts van Excelsior scoorde namens Dordrecht in de 4-4 nog 2 doelpunten tegen ons RKC. Komt uit de Feyenoord-jeugd, stond te boek als een lastige jongen en is nu via een om... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @ton1989 Gaat er goed uit zien nu, met 3 aanwinsten in een paar dagen tijd, respect voor de technische mensen. Zag net de naam van Wolfswinkel voorbij komen, die zal normaal gesproken... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Ayman, herzlich willkommen im schönsten Club der Niederlande. {rkc}:maatsen: |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @tim Geplaatst door: @kees-brands @tim Overwegen bij kopen en verkopen moet en kan natuurlijk altijd. Dit soort pers-chef/woordvoerder praat doodt een beetje de discussie. Ik vind... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @mr-l Geplaatst door: @tim Geplaatst door: @kees-brands @tim Overwegen bij kopen en verkopen moet en kan natuurlijk altijd. Dit soort pers-chef/woordvoerder praat doodt een beet... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Ik snap jullie reacties allemaal heel goed, maar Tahiri zelf is natuurlijk ook niet gek. RKC heeft al lang geprobeerd om Tahiri te verlengen, maar soms zit er dat gewoon niet in. Als Besiktas (of welk... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @kees-brands @tim Overwegen bij kopen en verkopen moet en kan natuurlijk altijd. Dit soort pers-chef/woordvoerder praat doodt een beetje de discussie. Ik vind passen bij het forum, a... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @ton1989 @tim is het op fox sports 1 trouwens of die andere zenders Het komt inderdaad op Fox Sports 1 vanavond! |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |