Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 20/21 Frank is inderdaad bezig met Ola John. Bijna rond, hopelijk komt het allemaal op tijd voor elkaar! Heer-lijk! |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @zeljko @tim, Ik ga eerlijk gezegd ook niet uit van een RCV, dit is meer een persoonlijke wens :-). Ik verwacht dat Groningen zich recent pas in Waalwijk heeft gemeld voor Tahiri en R... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Gregory vd Wiel zal ook meegenomen zijn in die afweging denk ik. Ik verwacht dat die voor het einde van het kalenderjaar wel een contract zal tekenen (Gokje van me, heb geen bronnen). Volgens mij heef... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Inderdaad wordt er niets meer bij verwacht. Ik had ergens heel lang de hoop op een extra CV en vind het vrij jammer dat dit niet gebeurd. Er zal een afweging gemaakt zijn of er nog een CV bij moest of... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: FC Utrecht - RKC Geplaatst door: @luc @tim Er staat daarom veel op het spel zaterdag, want zoals RKCW terrecht zegt, was het spel vorig seizoen beter. zaterdag MOETEN er punten gehaald worden. Ik snap overigens echt ... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: FC Utrecht - RKC Alleen de 2e helft gezien. Zonde, ik had hoop dat de 1-1 misschien wel over de streep getrokken had kunnen worden. Positief: Damascan: graag in de basis, laat in de eerste paar minuten al veel kwal... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @ton1989 Het gerucht gaat rond op twitter dat Besiktas een verbeterd bod heeft uitgebracht op Tahiri (Gerard Peters) Inmiddels is door een sportverslaggever van het BD als reactie ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @luc Belangrijk is dan wel, dat er snel en team staat, en dat de sterkste selectie ingezet kan worden. Voordeel is wel dat we de eerste 3 wedstrijden tegen ploegen uit het linkerrijt... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Stijn is ook weer in de markt...huren?? Ik zou het dolgraag willen, maar of het haalbaar is.. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Ik heb zojuist het filmpje gezien op deze site bij nieuwsberichten. Hoewel je van elke spits een dergelijk filmpje kan maken, lijkt hij goed positie te kiezen en met name in omschakelmomenten erg ster... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @luc Het lijkt niet om huur te gaan hoor (wellicht het eerste jaar) Damascan heeft nog maar 1 jaar Contract bij Torino. Ik hoop eigenlijk op eenzelfde opzet als bij Ngonge en Touba. Stel dat 1 van die... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Als je dit stukje leest van de VI krijg je zo'n gevoel dat Afellay al meer weet dan die hier vertelt. 'Het hoeft niet per se gelijk een waanzinnig grote club te zijn, ofzo, maar ik wil wel gewoon ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Volgens Italiaanse media komt Damascan Naar waalwijk. Scoorde afgelopen seizoen 6 x in 19 wedstrijden vóór fortuna. Lech poznan schijnt het oa af te leggen tegenover rkc. Gok huur met koop optie zoa... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Vitesse @semperfi We zijn nog niet compleet hé aanwinsten als Ahzil en Ngonge komen er aan, ook de blessure van Quasten en de matige fitheid van Sylla zijn straks opgelost, als we compleet zijn, met nog een... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Vitesse Geplaatst door: @luc Ook ben ik voorstander om Anas Tahiri onze nieuwe aanvoerder te maken, maak hem belangrijk, wellicht dat hij blijft. Je moet ook alles voorzeggen 🙂 |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |