Vond forum berichten leuk
|
RE: RKC Waalwijk - Willem II Ik begin echt enorm te twijfelen aan de tactische weerbaarheid van onze geliefde trainer. Ben zelf een groot fan van hem, maar het baart me zorgen dat hij niet kan reageren op een tactische omzetting ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Willem II Zo serieus dat ze met Buitink bezig zijn is het zeker nog niet. Ze hebben interesse getoond, evenals PEC, Fortuna, Heerenveen en FC Utrecht. Met andere woorden: Die komt niet. Maar laten we dit onderw... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Willem II Eerste helft domineer je de wedstrijd (alweer...), in de tweede helft is het verval enorm. Toen ik de wedstrijd zat te kijken had ik al een onderbuik gevoel dat het de tweede helft zo zou lopen, ik ha... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RKC - PSV Na de jammerlijke nederlaag in Groningen volgt de laatste week voor de korte winterstop. RKC speelt zaterdag tegen provinciegenoot en nr. 2 op de ranglijst PSV om vervolgens dinsdagmiddag aan te trede... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC Waalwijk Ik vind het niveau van Ngonge zwaar tegenvallen. Niet alleen vandaag maar ook afgelopen weken bijna onzichtbaar. Kwaliteit heeft hij wel (kijk maar naar de goals tegen Feyenoord en Twente) maar het li... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC Waalwijk Eerste helft doe je niks onder voor Groningen en ben je zelfs de betere. 2de helft erg matig, al had een puntje toch wel verdiend geweest. Wel erg zuur hoe we de goals weer weggeven worden, de eerste ... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: rkc-heerenveen Het was heerlijk om naar te kijken. Samen met de wedstrijd tegen Feyenoord de beste wedstrijd van het seizoen. RKC zette druk en creëerde ook tegen 11 man genoeg, rode kaart was natuurlijk niet meer d... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC - Sparta Ik verwacht een taaie pot. Sparta zal erop gebrand zijn om een resultaat te behalen, RKC zal volle bak moeten gaan voor een resultaat. |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC - Cambuur Geplaatst door: @caramba Ik gok een opstelling in de 1e helft die gelijk is aan afgelopen wedstrijden en eventueel wat wissels in de rust voor de spelers die het wat zwaarder vinden. Zat ik toch mis... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC - Cambuur Deze wedstrijd kan mij gestolen worden. Voor de basis 11 zijn het relatief veel wedstrijden in korte tijd, daarom heeft mijn voorkeur ook om een B-elftal op te stellen. Je wil uiteraard voorkomen dat... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord Wat een slappe eerste helft gisteren, wel veerkracht getoond, tweede helft, maar zoals Tim al aangeeft, speel je zo tegen Feyenoord, ga je met 0-4 van de mat af. Lamprou; heeft zich verkeken op de w... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord Als Grim een tactisch plan kan bedenken geef ik RKC wel mogelijkheden. Ik vrees dat Berghuis zich als een kind in de snoepwinkel kan wanen tegen Wouters. Feyenoord zit ook nog niet lekker in hun vel. ... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RKC Waalwijk - PEC Zwolle (poging 2) Aanstaande woensdag om 17:30 staat hij dan alsnog op het programma: De thuiswedstrijd tegen PEC, nadat hij eerder werd afgelast door corona. Wat zou het zijn als we door kunnen pakken en de drie punte... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Wat mij opviel op de site van FOX (er komt vanmiddag nog een interview online met Ola John) is een ander interview met Fernando Lewis. Die loopt tegenwoordig bij Quick Boys. Had van mij bij ons gerust... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Heracles Almelo - RKC Waalwijk Geplaatst door: @luc Maar we missen de spelers die positief getest zijn op Corona hé, zitten deze niet in je selectie? Weet iemand uberhaubt wie het waren? Dat blijft speculeren, maar we weten in ie... |
In forum Wedstrijden |
6 jaar geleden |