Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 3 mil zou een top bedrag zijn. Dan mogen we ons petje voor Frank en Mo afnemen. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @rogiera @streppel1968 hoe zit het hiermee? Of een onzin bericht? Ik heb geschreven wat mij is verteld. Daarnaast staat er zelfs bij dat het ook een gerucht zou kunnen zijn. Maar tot... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Je zult mij ook niet direct horen zeggen dat Leemans basisspeler zal zijn, maar de breedte van je selectie bepaald mede de stand op de ranglijst want elke club krijgt te maken met blessures en schorsi... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geef Clint Leemans toch een contract. Het was een van de weinige die nog een van de lichtpuntjes was in het drama ‘Corona seizoen’. Traint mee bij Jong PSV en zou maar wat graag een meerjarig contract... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @pascal Ik zou persoonlijk toch hoger mikken dan Leemans. Goede trap maar een erg matige speler. Maar je kan hem bij gebrek aan beter en goed bij hebben. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 En een 5-3-2 versie. Het was wat lastig om sommige spelers te plaatsen, maar het idee is duidelijk denk ik: 2122-532.jpg |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Zoals beloofd nog even de laatste versie van de selectiewijzer: 2122-433.jpg |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Mendes Morreira en Pflücke zijn wel goede versterkingen! Pflücke kan ook op de flanken spelen volgensmij. Heb je gelijk 2 snelle, beweeglijke buitenspelers er bij |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Zat nog eens te denken, mocht Touba weggaan is Peet Bijen wellicht een goede optie. Voor buitenspelers zou Vicente Besuijen een goede optie zijn, maar die licht nog 2 jaar vast bij ADO of ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Geen buitenspeler, maar als Anita niet verlengt zou ik graag Danny Post zien. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Tja, hij is te goed voor de KKD. Ik blijf het een gemiste kans vinden, maargoed, hopelijk bewijzen Jens en Michiel mijn ongelijk. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @hart-voor-rkc @ton1989 Ik vrees dat ze beide een clausule zullen hebben, Touba zeker! Anders binden dat soort jongens zich niet voor 3 jaar aan RKC. Mee eens hoor, ze zullen vast w... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Ik vrees dat ze beide een clausule zullen hebben, Touba zeker! Anders binden dat soort jongens zich niet voor 3 jaar aan RKC. Mee eens hoor, ze zullen vast weer een oplossing vinden. Het ze... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Odgaard is onderweg naar Waalwijk met zijn management. Als hij door de keuring heen komt lijkt het een kwestie van tijd tot hij gepresenteerd wordt. Het volledige bericht vind je op de homepage! |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Worden dus een paar rumoerige weken! Hopelijk nog een paar buitenspelers en Anita die bijtekent + misschien nog een middenvelder voor de breedte (Leemans of Bruns) en je bent klaar! |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |