Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 21/22 Daarnaast ziet het er naar uit dat Anita morgen of vrijdagochtend tekent zodat hij vrijdagavond mee kan doen tegen Fortuna. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @boppah @tim Betekend dit een mogelijk vertrek van Touba? Daar wordt sterk rekening mee gehouden, maar nog steeds geen concrete dingen tot op heden. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Krijgen nu toch hier en daar berichten door dat Vd Buijs niet om huur zou gaan maar om een (voor rkc begrippen) lang contract en dus echt overname van Beerschot. Wordt ongetwijfeld vervolgd de komende... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Forum update De updates zijn allemaal succesvol doorgevoerd! Wat ik nog was vergeten te vertellen: De e-mails die automatisch worden verstuurd bij een nieuwe reactie in een topic waarop je geabonneerd bent, of wan... |
In forum Overig |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Dat van Vurnon zat er aan te komen natuurlijk. Die kogel moest alleen nog maar door de kerk. Verwacht niet dat hij vrijdag al minuten gaat maken, maar hopelijk kan hij zsm de plek van Ahzil innemen. ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 - Anita gaat tekenen. - RKC is in gesprek met Dario van den Buijs (mogelijk back-up Touba) - Willem II heeft zich eerder gemeld voor Melle, maar schrok van de vraagprijs van 1,5 miljoen. Later meer. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @basbrok @pascal Versterkingen in de winterstop zijn wat mij betreft nagenoeg altijd een zwaktebod. Een lapmiddel waarmee verbloemd moet worden dat men in de zomer het werk niet goed... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 zie reply van gofresh van 15-08, 12.38 uur |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @willem Even dimmen, Rooie Ries moet gewoon blijven!! |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Komende week gaat Anita tekenen en er komt een rechtsbuiten bij.Mochten Melle en/of Touba nog weg gaan zijn er al kandidaten voor die posities. bron; iemand die dicht bij de club staat |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @willem Uit betrouwbare bron, zit voorlopig niets meer in de pijpleiding Voorlopig als in de komende dagen zou best kunnen kloppen, met het weekend en de eerste wedstrijd voor de de... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Eljero Elia laat via twitter weten binnenkort terug te zijn in t voetbal na zijn recente vertrek bij Utrecht. Aangezien het erg stil rondom hem is geweest, is het misschien mogelijk dat RKC hem gepols... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Josefzoon is gepeild maar heeft duidelijk nee aangegeven. Ga daar dus maar niet van uit. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @luc @Robbert_15 Waar heeft Mo dit omschreven, is er een interview wat ik gemist heb? ben wel benieuwd naar de stand van zaken op technisch gebied. Lijkt een gesloten boek, en wij sup... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Vandaag even navraag gedaan of RKC Anita nog steeds als reeële optie ziet voor het komende seizoen en dit blijkt nog steeds het geval te zijn. Dus het blijft nog even afwachten en geduld hebben. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |