Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Hier is (indirect) ook nieuws over, de buitenspeler van Everton werd genoemd. Demarai Gray is vastgelegd door Everton, dit betekent nog een buitenspeler, waardoor Gordon en Broadhead op een ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Dit gerucht heb ik eerder hier op het forum voorbij zien komen, vanuit iemand binnen RKC volgens mij. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Of toch Min verhuren. Dat zou sowieso niet gek zijn. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Ik heb het aantrekken van Kramer even laten bezinken, en zie het eigenlijk best zitten. Misschien dat hij in Waalwijk de rust vindt, net als in Volendam. Toen hij nog tegen RKC speelde was ik toch alt... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Is er nog nieuws omtrent de eventuele komst van Buitink en die jonge linksbuiten van Everton? Of speelt dat helemaal niet (meer)? |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Zag zijn naam hier vandeweek vallen, niet als versterking, maar ik lees net dat Darren Maatsen op proef is bij Roda om een contract te scoren. Dit puur ter info! Wij moeten ons richten op een paar kla... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 We lopen wel te zeuren, maar als je 5 jaar geleden had gezegd: over 5 jaar speel je eredivisie met Kramer, Büttner, Anita, Bel Hassani en Pereira (was toen een groot talent) had iedereen je uitgelache... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Kramer heeft vanmorgen getekend. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @bertusv was ook mijn eerste reactie maar is toch wel een spits die voor RKC geschikt kan zijn. Kramer komt het beste tot zijn recht bij een club waar hij in de luwte kan spelen (lees; niet teveel afl... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 tja voor de club wel, maar die hebben een grote achterban en heeeel veel sponsoren die toch voor voldoende salarisgeld kunnen zorgen. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Met Stokkers en Min heb je al 2 prima bankzitters. Gewoon een 1ste spits aantrekken zoals Oosting. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Michiel Kramer, niet de eerste keus lijkt me . Maar zie er ook wel wat in. Kan doelputen maken met zowel het hoofd en de voeten. Een speler die oorlog kan maken voor je.. maar of hij bij RKC past is d... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @luc Die gast heeft vorig jaar 6 assist gegeven in 17 wedstrijden. Dat heeft bij RKC vorig seizoen niet 1 speler in 34 wedstrijden voor mekaar gekregen. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Ik heb van iemand intern bij RKC gehoord dat deze of volgende week Buittink gepresenteerd zal worden! Mooie aanwinst lijkt me dat. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @streppel1968 Vurnon zou helemaal top zijn! Ik heb op transfermarkt de linksbuitens van Everton even gecheckt. Denk dat Anthony Gordon met een marktwaarde van 5 mik te hoog gegrepen is, vorig jaar ve... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |