Vond forum berichten leuk
|
RE: VVV - RKC Ik vind het dan ook zo erg dat de commentator Gaari de schuld van beide doelpunten gaat geven, Gaari probeert in ieder geval nog voor een man te komen (die niet eens de zijne is) Om even op Tim in t... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: VVV - RKC Ik moet terug komen op mijn bericht van eerder vandaag; Lutonda is ongelofelijk hard door het ijs gezakt, helaas. Het gaat billen knijpen worden komende week. Ik denk dat ik vanavond maar in een FC Gr... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: VVV - RKC We zullen VVV wel even. Want oh oh oh wat zijn die slecht. Maar weet je wat het beroerde is, RKC is net zo bagger, helaas. En van mij mag die Grim ook oplazeren. Heeft nog een seizoen te goed geloof i... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: FC Emmen - RKC Waalwijk Gezien het feit dat de spelers het compleet af laten weten hierbij vast mijn analyse: COMPLETE WANPRESTATIE!!! Alle complimenten naar Emmen! Die spelen de wedstrijd zoals het hoort! Alsof ze soms me... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: FC Emmen - RKC Waalwijk ach je weet hoe dat gaat. Emmen ligt op apegapen, tenminste ze staan stijf onderaan, en de RKC jongens willen de trekker niet overhalen. Daar voelen ze zich toch wat ongemakkelijk bij. Grim werkt daar... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: FC Emmen - RKC Waalwijk @ton1989 Thanks Ton!! Jij weet me altijd vertrouwen te geven! |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: FC Emmen - RKC Waalwijk @basbrok We gaan winnen |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: FC Emmen - RKC Waalwijk @rkcw Het kunstgras blijft inderdaad wel een vorm van competitievervalsing. Wat me echter nog meer stoort is dat een Emmen karrenvrachten aan nieuwe spelers kan en mag halen, maar dat men zogenaamd... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
Sparta - RKC Terwijl de bloeddruk nog niet helemaal gezakt is na de wedstrijd van gister gaan we toch maar weer een beetje vooruitkijken. Sparta is de volgende tegenstander. Dit is een van de wedstrijden waarin ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Sparta - RKC Ik heb ook nog steeds een hoge bloeddruk van gisteravond. Helemaal nu ik de reacties heb gezien van scheidsrechter en spelers en trainers van RKC en Utrecht. Gisteravond boos de laptop dichtgeklapt. H... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Sparta - RKC In het wedstrijdtopic schreef ik ook al: de VAR is opgezet om 100% fouten van een scheidsrechter uit het spel te elimineren. Als een scheidsrechter op het veld een situatie niet ziet, kan dat gebeuren... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht @robbie-van-der-kaay Bakkari had de assist op de enige goal van Utrecht hè... ik vind dat je nog aardig genereus bent in zijn beoordeling. Maar ben niet objectief, omdat ik totaal geen fan ben van h... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht Geplaatst door: @luc De KNVB trekt het boetekleed aan, en scherpt regels aan. Om het nu helemaal netjes af te sluiten zouden ze RKC +1 punt moeten toekennen op de ranglijst en de scheids een maand of... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht De KNVB trekt het boetekleed aan, en scherpt regels aan. Om het nu helemaal netjes af te sluiten zouden ze RKC +1 punt moeten toekennen op de ranglijst en de scheids een maand of 2 schorsen. |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht Die scheidsrechter hoeft zich geen zorgen te maken, want zo ziet de knvb het graag. Benadeel de kleinere club ten bate van de grotere. Dat menneke was echt aan het zoeken hoe RKC een loer te draaien. ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |