Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 26/27 Bedankt en veel succes Melle! |
In forum Transfers/geruchten |
7 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Welkom terug "Aoike". Op maandagavond weer kaarten? 🤣 |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: RKC-Roda JC Pfff, |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong PSV Vandaag (zondag) al geseponeerd. In de burelen der KNVB werkt men zelfs op den dag des Heeren.!! |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @loonsebo Toch niet deze oefenwedstrijd? Maart 2025 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong PSV Ik ga ervan uit dat de rode kaart van Van Hedel dinsdagochtend rond 09:00 uur geseponeerd wordt. |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: ADO - RKC Den Bosch laat tegen Jong Utrecht punten liggen dus wij plaatsen ons voor de play-offs, wat een week. |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: ADO - RKC Nou ga je nog per ongeluk de play-off's in. Alle concurrenten laten het ook afweten. |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @loonsebo Roemeratoe is maar 1 wedstrijd geschorst! |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @robbert_15 Godfried is geschorst!! |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @loonsebo Bakboord op stuurboord 🤣 |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @robbert_15 En dan hebben ze het over "Financial fair play".Als je deze lijst vergelijkt met de ranglijst valt het op dat de meest "ongezonde" clubs boven aan staan. |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Middenvelder, die hebben we nog niet. |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @aatalex Hmm, Dit geeft AI als ik er om vraag. AI-overzicht De winterse transferwindow (o.a. Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie) voor 2026 sluit... |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Als het lang duurt wachten we nog effe. Tijd zat nog, tot maandag 23:59 |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |