Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 26/27 @drDoom hopen dat hem is uitgelegd dat als je gezopen hebt en naar huis rijdt , de rotonde niet recht over gestoken kan worden in de groenewoudlaan, moet nog steeds er rechtsom heen . 🤣 |
In forum Transfers/geruchten |
3 weken geleden |
|
RE: RKC-Willem II De nacompetitie is een loterij, het kan letterlijk alle kanten op. Willem 2 is wel de favoriet, maar ik RKC is niet kansloos. Ik hoop dat v.d Leij er weer bij is, hij is de ideale speler voor de laa... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Utrecht Volgens mij zitten wij supporters in Bananasplit… |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Als Altena vertrekt moet RKC misschien eens een lijntje uitgooien naar Bakari. Zijn contract loopt eind dit jaar af en hij speelt nog amper bij Sparta. Ervaren jongen met een goede drive. |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC En weer trappen ze er in. Hoe kan dit zeg, zelden zo naieve domme ploeg gezien. |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Wat een treurige bende weer zeg ongelofelijk |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Vooral niks “geks” doen en afwachten totdat het kwartje een keer onze kant op valt! Ben het echt totaal niet eens met deze analyse, want we zijn het hele seizoen al niet stabiel, dan is het dus geen k... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Niet Vitesse hoort onderaan te staan maar RKC. Is de selectie nu zo bagger of kan Duits er geen pepernoot van, of allebei. |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Het meest frustrerende vind ik nog dat we gewoon niet leren van onze fouten. Dat is ook gelijk mijn grootste verwijt naar Duits. Het is elke week hetzelfde, met een tegengoal in de laatste 15 min of i... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Wat worden we als supporters toch al meerdere seizoenen voor de gek gehouden zeg. Na periode Oosting is het elk jaar met sprongen achteruit gegaan. dit seizoen ook weer, "we gaan vol voor promotie!" w... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Jong PSV - RKC Dit is voor mij de eerste keer dat ik kritiek ga uiten richting Sander Duits. Iedere keer dat gegoochel met die basisopstelling. Het wisselbeleid is daarnaast erg beroerd. Op welke gronden is het acce... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Top Oss - RKC De nul gehouden en een puntje gescoord Top. |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Bij RKC is altijd wel wat te halen nietwaar, spelers, punten. RKC moet aan zichzelf denken, niet aan Ihattaren of zoals afgelopen seizoen een uitgekotste trainer. |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Ik denk dat nog niemand deze jongens aan het werk heeft gezien en ze worden nu al in een bepaalde hoek gezet. Spelers met naam gemaakt of zonder naam het maakt allemaal niks uit, er moet een team staa... |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Off topic . De oefenwedstrijd tegen Twente word uitgezonden op youtube. |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |