Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 21/22 @luc Ik ben voor |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko ik ben voor... kan Uneken wel voor ons fixen of een rol in spelen Jesper Drost transfervrij, we hebben van der Venne en Hassani al, maar Van der Venne zou ook een linie terug kunnen? Helemaal... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @luc Ik hoop nog wel beetje op Anita aangezien hij niet met Curacao naar die Gold Cup kan.Bovendien denk ik dat hij zou kan aansluiten weer, maar ja wat wil hij zelf |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @semperfi nice |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @pascal Ja geheel mee eens, ze leggen de lat hoog en gaan voor kwaliteit.De wat meer 'standaard' spelers met alle respect, zou je ook nog op een iets later moment kunnen toevoegen. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 En inmiddels is bekend dat hij inderdaad naar Heerenveen gaat |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 RKC heeft geprobeerd om Filip Stevanovic the huren van Manchester City, Heerenveen lijkt hem binnen te hengelen.... Zegt wel wat over de intenties vind ik |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Als je zo de actuele huidige selectie bekijkt dan zitten echt de pijnpunten voorin en middenveld nog. Volgens mij al eerder vermeld Florian Jozefszoon is transfervrij, is ook een beetje weggezakt maar... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @tim Topper |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @timon Wat een slechte verdedigers had dat team dan..Laten we hem beoordelen op wat hij bij ons presteert, of gaat presteren |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @beekez In dat geval gebruik ik daar een mooi Bijbels spreekwoord voor: eerst zien en dan geloven ( ongelovige Thomas) |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Ik ga uit van weer een pareltje ze durven het niet voor niets met hem aan |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @rkcw Tenzij ze toch Bakari weer willen doorschuiven? Vermoed het niet vanwege zn voorzet. Maar wat een stel longen heeft die man |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @boppah Geen idee eigenlijk, interessante vraag trouwens Boppah! Vermoed dat beide nog wel een warm gevoel hebben als het over RKC gaat.Wellicht kan de redactie daar beter antwoord op geven? |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @rkcw Me to, en dat zal denk ik ook wel gebeuren, voorbereiding is in gang etc |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |