Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 21/22 Er lijkt een foto rond te gaan dat Michiel Kramer idd bij stadion is gespot, gepost door een Hoekie E supporter Of het hem is lijkt me wel, of het vanmorgen is ja dat weet ik niet zeker.. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Ja en ik verbaas me wel over Twente iedere keer, van Wolfswinkel is toch veel te duur voor een club met weinig financiële middelen |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Michiel Kramer....Las dit bericht gisteravond toen was mijn eerste reactie, lijkt me niet zo'n goed plan.Maar mogelijk zien ze in hem een ideale pinchitter hij kan met zijn lengte wel voor veel gevaar... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @besoyenpapa Perfect, hopelijk wordt dit realiteit |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko We shall see...Quite interesting |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Denk dat Narsingh best nuttig kan zijn voor RKC.... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Advertenties op RKCNu Sponsorkliks is wellicht ook een optie |
In forum Overig |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Fijne geruchten |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @boppah Geduld wordt beloond... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Ok geen transfer, maar Touba is in ieder geval terug. Benieuwd voor hoe lang 🤣 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Wat dacht je trouwens van Buitink? |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Je zou zeggen daar liggen wel kansen..Het hangt denk ik af wie er definitief af gaan vallen bij dat soort clubs. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 El Maach ook getekend, keepers trio is al compleet. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @luc ja en eigenlijk ook nog een woordgrapje maar dan zou het Joseph's zoon moeten zijn, die mag van mij ook terugkomen (Thijs) |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @luc nou ja er moet nodig wat bij voorin, maar goed haastige spoed is ook nooit goed. Jozefszoon en Omarson, en dan op links een verassing uit België en weer door... 🤣 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |