Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Fred Grim Wie is Grim? 🤣 |
In forum Overig |
4 jaar geleden |
|
RE: Ajax - RKC Waalwijk Het is een fout en daarmee klaar, sommigen ook op andere sociale media maken die jongen met de grond gelijk, vind ik overdreven hij heeft een meer dan behoorlijke pot gespeeld, ja het kost punten maar... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Ajax - RKC Waalwijk wordt natuurlijk geen makkie, wellicht wanneer we goed staan qua organisatie en er een fysiek duel van maken. Week erop is belangrijker |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Twente Eigenlijk hoop ik stiekem dat de tendem Stokkers Odgaard en Kramer weer van stal wordt gehaald. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Twente Morgen is het al zover, hoe zit het met vertrouwen bij jullie? |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Twente Aanstaande vrijdagavond spelen we thuis tegen Twente, de afgelopen wedstrijden hebben we het goed gedaan tegen ze. Ondanks dat ze nu hoog op de ranglijst staan gaan we denk ik wel met het nodige vertr... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC Complimenten aan de verdediging die hebben vrijwel niks weggegeven, pas op het laatste moment maar was ook een goede voorzet. We hadden op 0-2 moeten komen, achteraf makkelijk praten. Gelukkig niet ve... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @boppah Beetje lastig, het lijkt allemaal nog net niet, denk wel dat hij potentie heeft namelijk. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC Ja Bakari op RB lijkt mij ook beter, nu Buttner gewoon weer LB kan staan. Overigens best prettig hoe Wouters stand hield, geeft de trainer ook extra mogelijkheid om sneller in te grijpen bij fitheid B... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @schuurspons Ja ergens wel maar goed.... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC Zonder publiek, onder het mom van veiligheid boven alles. Natuurlijk is dit wel erg logisch maar goed... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Lyon idd nu ook ja |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Tja, opzich prettig dat hij dit seizoen er nog is, ondanks dat van den Buijs het prima doet overigens. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord @rkcw Ik kan er ook niet omheen dit keer, maar zag ook wel positieve zaken als Oukili bijvoorbeeld. Tegen NEC liggen wel mogelijkheden is overigens wel een stugge ploeg |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC Het voetbal van gisteren biedt wat houvast. Die fouten zijn wel funest en ook wat zorgelijk.Oukili op het middenveld is wel een verbetering, goede dynamische speler en werkt ook nog eens hard.Ik maak ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |