Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: PSV - RKC @rkcw Wie weet, ideale scenario zou zijn als wij voorkomen dan moet PSV er nog meer energie in leggen en ontstaat er ruimte in de tegenstoot. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
PSV - RKC Zondag uit naar PSV. De reëelst in mij zegt dat we normaal gesproken niet zoveel kans maken daar.Echter PSV laat zo nu en dan nog wel eens wat steekjes liggen de laatste tijd. En ze spelen vandaag teg... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Utrecht We kunnen nu wel stellen dat het een belangrijk punt was, Fortuna, Willem 2 en PEC verloren Sparta blijft op dezelfde afstand staan...Aankomende week hebben we allemaal een zwaar programma dus verwach... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 El Bouchataoui is denk ik best een prima aanwinst, zeker gezien het feit hij terugkomt van een blessure. Het is nog wat onrustig maar je kunt wel zien dat hij potentie heeft. Mogelijk liggen de eerste... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Azhil is volgens mij bijna transfervrij is wel wat mogelijk voor de rest bijna eens met Boppah. Alhoewel we momenteel amper een RB in onze selectie hebben |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Utrecht @luc Altijd positief proberen te blijven, het is iedere keer weer een kans waar we op mogen hopen. Dat we er überhaupt vrij goed voor staan is al iets om trots op te zijn. |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Utrecht @rkcw Als we winnen staan we er inderdaad goed voor, het is zeker niet onmogelijk tegen een wat onzeker Utrecht.Hopelijk beginnen ze niet te lauw aan de pot |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
Feyenoord - RKC Beetje vreemd om het achteraf te plaatsen maar ondanks dat natuurlijk maar een vriendschappelijke pot was zag ik toch wel paar opvallende dingen. Perreira maakte op mij best een goede indruk, Lutonda ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Utrecht Hake is ontslagen bij Utrecht, dat betekent de nodige onrust in voorbereiding naar de wedstrijd tegen ons RKC.Mentaal is RKC uit voor hen dan dubbel op lastig |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RKC - Utrecht Op 02-04 aanstaande spelen we thuis tegen Utrecht. Laten we die positieve flow gewoon nog even twee weken doortrekken! tussendoor nog een oefenpot tegen Feyenoord met een prachtig doel, hoop dat de op... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Waalwijk Zo belangrijk deze winst...Goed gestreden ook. Op naar de thuiswedstrijd tegen Utrecht |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Waalwijk Ja dit is gewoon een pot die je zou kunnen aanmerken als alles of niets, proberen Vitesse te overrompelen. Of Stokkers of Van der Venne staat, druk blijven zetten. Vroeg of laat in de wedstrijd hebben... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Heerenveen El Bouchataou vond ik in de eerste helft wel een van de betere aan onze kant, was veel aanspeelbaar paar goede crosses in de diepte. Hij zakte in de tweede helft weg. Ondanks dat het een matige pot wa... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Heerenveen Benieuwd naar de strategie, behoudende tactiek heeft al te vaak gezorgd voor teveel domme fouten. Mijn gevoel zegt toch vooral om Heerenveen gelijkt bij de strot te pakken en laten blijken dat er niks... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Heerenveen Compleet mee eens, ervoor gaan gelijk bij de strot pakken |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |