Ton1989

Forum antwoorden aangemaakt

RE: RKC - Roda

@wiellus eens! En we kunnen dan schakelen met Cleonise en Fage oa

In forum Wedstrijden

4 maanden geleden
RKC - Roda

Laten we vooruit kijken naar een nieuwe wedstrijd en een nieuwe kans. We speelden daar uit een goede wedstrijd, dus dat geeft vertrouwen. Verwachten jullie nog de 5-3-2 opstelling?

In forum Wedstrijden

4 maanden geleden
RE: Willem II - RKC

@nilsrkc daarom, gauw weer vooruit kijken hoe zuur het ook weer is....

In forum Wedstrijden

4 maanden geleden
RE: Willem II - RKC

Onnodig verlies en ook ongelukkig, het is misschien geen toeval maar goed dat is gissen vind ik, vrijdag weer een nieuwe kans

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: Willem II - RKC

Op voetballend vermogen moet het kunnen. Niet teveel een krachtnof strijd potje van maken... We zijn benieuwd

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@kurtvandoorn bedankt Kurt, wordt gewaardeerd!

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

leuk dat we op de hoogte worden gehouden over het beloftenelftal. Kan hem alleen niet lezen:(

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

Wel interessant een volledig onbekende...

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: RKC Waalwijk - TOP Oss

Degelijke overwinning uiteindelijk... positief dat we de nul hebben gehouden

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@nilsrkc idd... maar goed ze zijn wel bezig. Zou welkom zijn wat vers bloed

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@drdoom 🤣

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@bakari ik ben voor! Hoe bereiken we de staf 🤣

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: RKC - Jong Utrecht

Nog 1 ding over afgelopen wedstrijd en dan vizier op vrijdag. Ik schrok ook wel van het feit dat we maar 6 spelers op de bank hadden zitten, nou zijn er 4 spelers geblesseerd maar er kon ook weinig kw...

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@bakari Bakari schoot ook door mijn gedachten heen al ja, enorme drive die op de hele rechterkant uit de voeten kan! Hij is toch in feite ook een rechtsbuiten?

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@aatalex vind het ook opmerkelijk... Maar goed kwaliteit boven kwantiteit moeten er gelijk staan

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
Pagina 3 / 93