Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 26/27 @rkcnick Terecht dat ze zoveel vragen ze willen hem liever niet kwijt en anders maar de hoofdprijs. Is nog maar 19 jaar ook |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RKC - Jong PSV Met de constatering dat we ons geplaatst hebben voor de playoffs zit er wat minder druk op deze pot. Hoop wel dat ze er vol in vliegen, we hebben zelfvertrouwen nodig en hopen en dromen mag altijd |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: ADO - RKC Ja bijzondere week zo haha |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: ADO - RKC Niet best, maar na een paar dagen kauwen, ADO is dit seizoen ook erg sterk gebleken stond bij hun totaal geen druk op en bij ons wel. Snap persoonlijk bepaalde keuzes niet op het middenveld, Roemerato... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
ADO - RKC belangrijk potje vrijdag, ADO is al kampioen dus de noodzaak is wellicht wat minder. We moeten hier met de huidige vorm best punten kunnen pakken. Zeker niet makkelijk maar niet onmogelijk |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Emmen Volgens mij zijn ze wat voorzichtig met Kaam, vanwege pijntjes. Verder toch een goede opsteker dit, staan er behoorlijk voor nu |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Emmen bij winst vanavond dan komen de play-offs wel heel dichtbij, en dan kan er van alles gebeuren |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
RE: RKC - Emmen exclusief jong PSV? staan nog boven ons... Ik heb er wel vertrouwen in, we scoren wel een stuk makkelijker in de tweede seizoenshelft |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
RKC - Emmen Enigszins cynisch zeg ik beter een gelijkspel dan verliezen bij Helmond... We zijn vol in de race maar achterin moet het echt beter de komende potten! Toch zie ik aanstaande vrijdag wel met vertrouwen... |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
RE: Almere - RKC Beetje vergelijkbare teams, wij zijn defensief de laatste tijd toch wel stappen aan het maken, zal een open wedstrijd worden. Hoop dat ze niet te voorzichtig erin gaan want de kracht van Almere zit to... |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong AZ Mooi begin |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
RKC - Jong AZ Vorige week een goed resultaat neergezet zonder tegendoelpunten, ik heb de hoop dat we alsnog de stijgende lijn hebben gevonden, hopelijk nog net op tijd om de playoffs te kunnen halen. Daarom kan ik ... |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
VVV - RKC Wat denken we? Zo langzamerhand zouden we wat constantere prestaties mogen verwachten lijkt mij! Ik heb wel goede hoop op een resultaat |
In forum Wedstrijden |
4 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Boetius naar RKC hoogstwaarschijnlijk? natuurlijk even afwachten qua fitheid maar dat is normaal gesproken wel een serieuze versterking |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
RE: Rkc - eindhoven Uiteindelijk wel haha |
In forum Wedstrijden |
4 maanden geleden |