Vond forum berichten leuk
|
RE: Zwolle - RKC @ton1989 Zou idd een goede zijn, of Tahiri, zit op een zijspoor bij Cluj. |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Kunne we Sylla niet verlossen uit Sheffield?? half jaartje huren? Sow speelt bijna niet, en RKC heeft op Daneels na, geen wingers in de selectie |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Zwolle - RKC @vasconcelos Hahaha, inderdaad, ff aanpassen; 😀 Vaessen Gaari Meulensteen VD Buys Touba Büttner Anita Bel Hassani Bakari Odgaard Kramer |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Groningen - RKC Als je zo kort voor tijd nog met 0-1 voorstaat voelt het als een nederlaag.Gaari op de back kan gewoon echt niet meer, is op een leuk 1e KKD jaar nooit wat geweest. Stokkers is lachwekkend als hij inv... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Cambuur Blijkt RKC dus gewoon 20 gelijkwaardige spelers in de selectie te hebben! 😎 Echt een puike prestatie gisteren, El Maach, Adewoye, Oukili en Augustijns hebben me echt verrast. Geeft vertrouwen... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Cambuur Cambuur thuis, dat kan zomaar eens een leuk potje worden! Het zijn toch 2 ploegen die aan de bal best leuke dingen kunnen laten zien en die in de basis altijd "willen voetballen". Kan zomaar eens een ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Willem II (beker) Ik zou niet met een compleet B-team beginnen. Probeer per helft 4/5 basisspelers te laten spelen en de 2e helft de andere helft, aangevuld met de reserves. Zo blijven de A-spelers ook enigszins in het... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Go Ahead Eagles @pascal Haha ik ben inderdaad ook geen medisch specialist maar dit is wat Oosting mij vertelde na de wedstrijd in de perskamer. |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
Heracles Almelo - RKC Zo, streep onder gisteren en door. Zondag spelen we de volgende wedstrijd al weer. Om 16:45 wordt er afgetrapt in Almelo tegen Heracles. Er zijn nog kaarten beschikbaar. Autokaarten gaan voor 5 euro, ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Scherp! Al geloof ik wel dat het allemaal een beetje een opgezet spel is en een herhaling van het toneelstuk dat we al op meer plekken gezien hebben. Op het moment dat de situatie echt pen... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Willem II Iedereen in de Eredivisie begint al gelijk met het pakken van punten (op PEC na). De ploegen die nu nog onderin staan (AZ, Heracles) gaan daar ook echt wel wegkomen. In dit tempo zou je misschien niet... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - Willem II Geplaatst door: @ton1989 Willem 2 doet het idd behoorlijk tot nu toe.We kunnen best deze wedstrijd met vertrouwen tegemoet zien, ze maken een gretige indruk en ze werken harder dan ooit.Erg benieuwd ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Interview Büttner in VI
|
In forum Overig |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Vitesse Geplaatst door: @badman Ik denk dat Vaesssen niet in de Goal staat. Hij heeft al genoeg laten zien dat hij geen eredivisie keeper is. Maar dat is hoe ik het zie.... als zijn contract afgelopen zomer ... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Vitesse @pascal Groningen - Heerenveen is van 16:45 naar 14:30 gegaan. Dit zal te maken hebben met de Gemeente? Dat lijkt me de meest logische reden om de wedstrijd te verplaatsen. Daarnaast is Sparta na verz... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |