Vond forum berichten leuk
|
RE: RKC - PSV @ton1989 Of Oukili en AEB het niveau PSV aankunnen, twijfel ik aan, Sangare en Guti zijn wel beesten hoor. En of Roy al meteen basis tegen PSV moet, tja, hij moet iig invallen. Maar ik zou tegen Spar... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Harkemase Boys - RKC Waalwijk (KNVB Beker) @pascal: de KNVB-beker gaan we inderdaad nooit winnen maar we gaan ook nooit kampioen worden. @BasBrok: je hebt geen gevoel bij bekerwedstrijden. Dit komt denk ik mede omdat RKC de laatste jaren de b... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Harkemase Boys - RKC Waalwijk (KNVB Beker) Geplaatst door: @basbrok @tim wat is dit nou?? Het komt op TV en jullie staken jullie uitzending?? Ik start een petitie!! Ik eis Kamervragen!! De ESPN-lozen of werkenden worden hier ernstig en onrede... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Twente - RKC In tegenstelling tot een groot deel van de online-opinie ga ik niet afgeven op Van Boekel of roepen dat we "een belangrijk punt verloren hebben door een blunder van de scheidsrechter". We hebben de... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @pascal Geplaatst door: @tim Geplaatst door: @pascal Allach mogelijk kandidaat voor de functie TD bij Sparta. Mogelijk al duidelijk, maar Mo heeft voor de functie bedankt. De... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @pascal Allach mogelijk kandidaat voor de functie TD bij Sparta. Mogelijk al duidelijk, maar Mo heeft voor de functie bedankt. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
Harkemase Boys - RKC Waalwijk (KNVB Beker) Woensdag is het zo ver: Dan spelen we in de tweede ronde van de KNVB beker de uitwedstrijd in Friesland tegen Harkemase Boys. Er wordt afgetrapt om 18:00. Een mooi moment om wat vertrouwen te tanken... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @basbrok Met Bakari hebben we een goede rechtsback. Liever nog een aanvallende impuls zodat Said rechtsback kan spelen, bijv. Thijs Oosting een half jaartje huren, die speelt totaal niet bij AZ. Maa... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Twente - RKC Ik zou met de volgende 11 beginnen; vaessen bakari meulensteen touba vd buys anita azhil bel hassani buttner odgaard kramer Waarbij Buttner hangend op links speelt, zijn voorzetten zijn echt een wap... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - NEC Ik wil via deze weg Stokkers en Kuijpers namens mijn vriendin van harte bedanken! Ik zat al zeker 10 minuten te vloeken dat we met een gelijkspel niks op zouden schieten en dan de aansluiting met de p... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - NEC Meer dan verdiend uiteraard. Prachtige wedstrijd gezien waar zowel de basisspelers als de wisselspelers strijd leverde. Vaessen - 4, na een zeer stabiele reeks was dit toch een veel mindere wedstrij... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - NEC Opzich geen slechte wedstrijd, zat veel voetbal in en RKC was iets sterker. Vaessen 4: leek weer de oude Vaessen, na een paar weken goed gekeept te hebben is het te hopen dat zijn goede vorm niet ove... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Goed gezien zeg! haha |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: RKC - NEC @vasconcelos ik zie liever Daneels ipv stokkers! heeft meer snelheid en kan wel combineneren, Adewoye heb ik wel vertrouwen in |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Zwolle - RKC @ton1989 die indruk heb ik ook, wel weer een gemiste kans zo, heb je je accomodatie mooi op orde, financiele zaakjes mooi op orde, hopelijk weer publiek op de tribune, speel je zo, en wellicht degrad... |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |