Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: RKC - Jong Ajax het is vooral ongelofelijk hoeveel kansen je zelf nodig hebt en dat dan uitgerekend de keer dat Jong Ajax voor de goal komt hij er ook meteen inligt en tsja die blessures wat een drama zeg ook voorin ... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Ajax Wat een slechte pot zeg pijn aan de ogen zoveel kansen nodig om verder uit te lopen |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RKC - Jong Ajax Geen excuses vanavond moet er gewonnen worden zeker in eigen huis tegen een (hopelijk) belofte elftal |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - ADO Jammer 1e helft was meer dan prima en voetballend was je de betere ADO had daar geen antwoord op knullig dat je dan net voor rust nog de onnodige 1-1 tegenkrijgt daarna werd ADO langzaamaan sterker en... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - ADO leuke pot vanavond tegen een ADO wat ook lekker wil voetballen hopelijk kunnen we de goede lijn van vorige week doortrekken en een resultaat halen! |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Roda JC - RKC 0-4 uit bij Roda JC wat gebeurt er allemaal ineens vliegt elke bal erin en nog mooie goals ook |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Roda JC - RKC Wat een weelde zeg 0-2 voor bij rust prima goals ook laten we hopen dat we zo effectief blijven! |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Roda JC - RKC we gaan er weer voor zitten vanavond laten we hopen op verbetering denk dat je vanavond echt wel uit een ander vaatje moet tappen als de laatste wedstrijden |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - Vitesse wat een treurig niveau haal je in de 2e helft waarin je (amper) gevoetbald hebt voor me gevoel alleen maar lopen kutten en meegaan in het spel van Vitesse en tsja als je m dan zelf niet maakt of verzu... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Wat een drama 2e helft zeg jeetje mina |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - Vitesse We gaan het zien deze moet je winnen om nog een beetje bij te blijven bovenin zeker gezien het pittige progamma wat eraan komt |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - Vitesse ben benieuwd of we ons kunnen herstellen van de wanprestatie van afgelopen vrijdag |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Jong Utrecht - RKC Het was echt slecht zeg het geeft wel te denken over de kwaliteit van je selectie dat je tegen een Jong team zo weinig creëert tuurlijk is het contrast groot van de Eredivisie naar op Vrijdag/Maandaga... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Jong Utrecht - RKC Wat een intens treurig niveau zeg stukjes gezien in het schakelkanaal van ESPN maar zelfs dat deed pijn aan de ogen denk niet dat we de ilusie moeten hebben dat we bovenin mee kunnen doen met dit elft... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Jong Utrecht - RKC poe poe pijn aan de ogen zo slecht |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |