Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 25/26 prima window uiteindelijk jammer dat er weer zon KUT interlandweek tussen zit zit je net lekker in de KKD sfeer |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Heel erg jammer dat je m verkoopt maargoed dit soort bedragen kun je als RKC zijnde niet weigeren ben benieuwd wie zn vervanger word hopelijk gaat Duits met de punt naar voren spelen en gaat hij met L... |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: RKC- Almere mwa ik ben zeker niet anti Lokesa maar vind het wel enorm jammer dat hij de potentie die ik hem toedichten en in het begin ook zeker bij hem zag niet waar lijkt te maken en gewoon enorm moeite heeft m... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 iets betere prijs maar wel echt een aderlating vorig jaar al het hele seizoen gemist vanwege blessures en dan is die nu eindelijk fit en dan verkoop je hem erg jammer was vandaag ook weer zo goed |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: RKC- Almere Absoluut de beste man van het veld vandaag jammer dat je hem (voor maar (4,5ton?) ) verkoopt mocht dit waar zijn toch een teleurstellende deal zeker voor je beste speler mocht t allemaal doorgaan v... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: RKC- Almere Valt niks tegen vandaag spelen best goed vd Venne valt aardig uit de toon lukt niet veel bij m Lokesa idem wederom |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 zeker voor een van je betere spelers en helemaal gezien de tijd die je nog hebt om een vervanger te kopen |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 zou wel erg teleurstellend zijn mocht Weidman echt voor zo weinig geld weggaan dan hoop ik dat we een vervanger van minimaal hetzelfde niveau hebben klaarstaan |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 ik zou Castillo mits je een goed bod krijgt en je een goede vervanger hebt gewoon verkopen ook hij lijkt erg moeite te hebben om aan te haken loopt er net als Weidman op momenten veelste nonchalant b... |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: RKC- Almere ben erg benieuwd ik verwacht na de wedstrijd in Eindhoven wederom een pittige pot hoewel je nu wel thuisspeelt Almere heeft een aardig elftal en zal hier niet komen voor een puntje maar zal vollop voo... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: FC Eindhoven - RKC Waalwijk Heb lang de hoop gehad dat het wat zou worden met Lokesa maar dat is na afgelopen seizoen en begin van dit KKD seizoen aardig gezakt hij lijkt enorm moeite te hebben om mee te komen met het niveau(en ... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: FC Eindhoven - RKC Waalwijk Lokesa en Roemeratoe op het middenveld dan word het moeilijk voetballen poe poe |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: FC Eindhoven - RKC Waalwijk Tsja en dan nog verliezen ook verdediging blijft een drama en kansen afmaken zou ook een hoop schelen |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: FC Eindhoven - RKC Waalwijk Waarom nou toch Roemeratoe brengen voor Kuster in 1 klap al je voetbal van je middenveld terwijl je moet winnen |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: FC Eindhoven - RKC Waalwijk Eerste 45 min vallen niks tegen hebt zelf de betere kansen nu alleen nog zorgen dat je je kansen benut. wat me wel zorgen baart is de mate waarin je je tegenstander soms geen strobreed in de weg legt ... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |