Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: RKC - De Graafschap eens met al het bovenstaande wat een slechte en vooral kansloze wedstrijd waarin je WEDEROM na 3 min meteen achter komt door slap verdedigen ze kunnen in de directie het beste de doelstelling bijstell... |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RKC - De Graafschap Lekker begin weer na 3 minuten zo verdedigd…… |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: Emmen - RKC 100% mee eens tis niet een incident dit is al de zoveelste keer maar nu was er geen vuiltje aan de lucht en toch geef je het weer weg ook die bal die zo voor een vrije Postema valt ik blijf het zegge... |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: Emmen - RKC Dat krijg je ervan als je je kansen niet afmaakt en je een aanvaller eruit haalt voor een verdediger met een 1-2 voorsprong terwijl er niks aan het handje is toch wel een terugkomende fout van Duits |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: Emmen - RKC We gaan weer achteruit lopen dit gaat zometeen fout vrees ik wanneer maken we de kansen eens af |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: Emmen - RKC ben er bang voor verwacht een zware middag in Emmen hebben imo best een aardige ploeg met een alleraardigste spits die er net als die 2 van ons lekker in zit hoop dat we minimaal een punt maar het lie... |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - Cambuur 2-0 voor net na rust 10 min later 2-2 het verhaal van dit seizoen verdedigend zo kwetsbaar |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - W2 1e helft erg zwak 2e helft ietsje beter verder kom je gewoon structureel kwaliteit tekort hoewel WII echt geen grootse wedstrijd speelde scoorde ze telkens op de juiste momenten |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - W2 Valt nog niet mee mag blij zijn dat het maar 0-1 is pff |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: FC Den Bosch - RKC is wel zo ja maar hij viel anders wel erg ongelukkig in jeetje lijkt t soms wel verleerd te zijn en tsja Roemeratoe van mij mag hij Kuster daar proberen heerlijke jonge speler die vooral vooruit denkt... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: FC Den Bosch - RKC eens wat ze ooit in Roemeratoe gezien hebben onbegrijpelijk en dan te bedenken dat ze er nog geld voor konde vangen afgelopen zomer Maar ook zo’n Lokesa niet veel meer van over wat viel die slecht i... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: FC Den Bosch - RKC Wederom een uitermate zwakke 2e helft knap hoe Den Bosch zich terugvecht in de wedstrijd als ze bij ons nou eens leren om een wedstrijd in het slot te gooien en je kansen af te maken zou al heel wat s... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: FC Den Bosch - RKC de komende weken moet je eigelijk wel zorgen dat je niet teveel achterstand oploopt zal pittig worden met t komende progamma |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
FC Den Bosch - RKC ik verwacht een heet avondje in Den Bosch komende vrijdagavond hopelijk pakken we de 3 belangrijke punten maar makkelijk zal het niet worden Den Bosch draait redelijk goed namelijk |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Ajax slechte pot gelukkig wel gewonnen gauw vergeten en door naar vrijdagavond Den Bosch uit word een pittige wedstrijd verwacht ik |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |