Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 26/27 klopt ja |
In forum Transfers/geruchten |
2 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 waarschijnlijk te duur zal wel terug naar W2 gaan |
In forum Transfers/geruchten |
3 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Eagles is op de RKC tour met als nieuwe trainer Oosting en als waarschijnlijke assistent Uneken eerder al met natuurlijk Meulensteen toch jammer dat het Oosting niet gelukt is bij FC Twente en Antwerp |
In forum Transfers/geruchten |
3 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 hele knappe deal en ik denk een goede vervanger ! |
In forum Transfers/geruchten |
4 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 zou het toch erg jammer vinden als hij vertrekt hoor had hem er graag bij gehouden dit seizoen toch een van je weinige buitenspelers met dreiging en dit jaar toch wel paar goals en assists gege... |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: RKC-Willem II Teleurstellend ondanks dat je verwacht dat we zouden verliezen je dan met een hele magere 1-1 weer hoop krijgt en toch nog heel dichtbij komt maargoed je merkte gister duidelijk het verschil tussen Va... |
In forum Wedstrijden |
1 maand geleden |
|
RE: RKC-Willem II lekker met een middenveld met Kaam Kuster en Fage beginnen lekker voetballen en centraal zou ik Postma en v Gelderen opstellen LB Castillo RB bij gebrek aan beter onze slapende Held |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 prima nieuws mooi dat ze hem die kans bieden! |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC als we het vrijdag al redden dan is het hooguit nog een rondje tegen Willem II gaan we het nooit redden want in Tilburg hebben we al kweenie hoelang niet gewonnen en thuis krijgen we het ook zeer moei... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC Het is echt ongekend dit echt het verhaal van dit seizoen en de reden waarom we er (denk ik) in de volgende ronde uitliggen tegen WII er is werkelijk niks aan de hand je gaat verdedigend... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC het is nog niet best zeg poe poe en wat een kans mis je net voor rust in de persoon Uneken die had er best in gemogen |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC hopelijk vanavond een kopie van de uitwedstrijd eerder dit seizoen dat was echt een hele goede pot 1-4 alles vloog erin laten we hopen op weer zon avond en anders zorgen voor niet teveel schade en het... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong PSV prima pot gespeeld rode kaart leek zwaar bestraft toch wel weer ff zweten na die 2-1 en de kansen die Jong PSV kreeg gelukkig daarna door blijven voetballen en het afgemaakt op naar dinsdag 18:45 in K... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong PSV laten we hopen op een goede repetitie voor dinsdag/zaterdag als de nacompetitie begint |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Goede aanwinst denk ik ! |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |