Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 25/26 Snap ik wel aangezien we vorig jaar Van Os gekocht hebben die onderhand alleen maar geblesseerd is geweest wat een geldverspilling was die transfer zeg ongelofelijk |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Toch nog te weinig gebeurd voor hem dan 🙂 |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 De huurovereenkomst tussen FC Twente en RKC Waalwijk over Owen Panneflek is vroegtijdig beëindigd. De negentienjarige aanvaller kwam in slechts vier Keuken Kampioen Divisie-duels in actie en keert ter... |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC helemaal mee eens vooral bizar dat je als directie je beginnend trainer op zadelt met een selectie die niet goed genoeg is om de doelstelling te halen die jullie in t begin van t seizoen zeiden het mo... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Wat een treurige bende weer zeg ongelofelijk |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
Vitesse - RKC na de toch wel flinke kater van vrijdag mogen we vandaag in Arnhem tegen Vitesse opzoek naar iets van eerherstel verwacht er verder niet te veel van ben al blij met een puntje in een toch wel lastige ... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: RKC - VVV deze wedstrijd was tekenend voor de (gelukkig) bijna afgelopen 1e seizoenshelft nu hebben we ook wel aardig wat geblesseerden maar het voetbal wat we op de mat leggen is zo wisselvallig als het weer |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: RKC - VVV Hij doet weer mee Roemeratoe en nog aanvoerder ook wat zien ze toch in die jongen… |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Jong PSV - RKC precies de pot die je verwacht op een maandagavond tegen een Jong ploeg wat was t weer slecht zeg |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
Jong PSV - RKC We mogen weer vanavond de uitwedstrijd tegen Jong PSV ga er vanuit dat het een pittige pot word zeker als ik net zie dat onze vriend Roemeratoe weer in de basis staat…. |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: RKC - MVV eens hoewel ik liever naar Kuster kijk (die ook echt niet alles goed doet) maar daar spat wel de wil om er iets van te maken vanaf Roemeratoe mag je van mij verkopen en daarvan evt een buitenspeler ha... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 ben erg benieuwd wat en of er in de winter nog wat versterking bij komt en wie weet komt er interesse op gang voor jongens die eigelijk tekort komen voor RKC |
In forum Transfers/geruchten |
7 maanden geleden |
|
RE: RKC - MVV denk dat we nu wel kunnen stellen dat er best wat kwaliteit bij zou mogen in de winter mits er wat mogelijk is natuurlijk maar denk niet dat als het zo blijft zoals nu dat het fair is om van Duits te ... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Top Oss - RKC het was net zo slecht als het weer buiten man man man wat een kou int stadion en dan zon wedstrijd voorgeschoteld krijgen ongelofelijk |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: Top Oss - RKC ben benieuwd hoe we ons herstellen van de 1-4 zeperd in eigen huis tegen de Graafschap hopelijk kunnen we keertje de 0 houden en gewoon een keer zakelijk winnen maar het zal geen gemakkelijke pot word... |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |