Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 25/26 precies heeft even een opleving gehad paar maanden terug toen het hele elftal er effe lekker in zat laatste weken is er niet veel meer van over je merkt aan alles dat hij voor zichzelf speelt en puur ... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Feyenoord - RKC Waalwijk ik verwacht gewoon een slachtpartij 5-0 ofzo maak me geen illusie dat er wat te halen valt in de kuip zeker niet als je ziet hoe wij ons gem presenteren in uitwedstrijden dit seizoen ook vrij bi... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26
|
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - SC Heerenveen Het ging niet makkelijk dat zeker niet maar met wat geluk win je hem en leven we nog het is zeer jammer dat je het op belangrijke momenten hebt laten liggen zeker met de wedstrijd in Rotterdam in je a... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - SC Heerenveen zou fijn zijn ja in zon verder kut seizoen maat verwacht niks vandaag dan kan t alleen maar meevallen |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - SC Heerenveen denk idd ook dat dit weekend het doek gaat vallen hoewel WII er ook dramatisch inzit hebben ze geluk dat wij het presteren om nog veel slechter te zijn Ben blij als dit KLOTE seizoen erop zit wat een... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Zijn er meer die dat hebben denk ik sws Kramer en Mo ook zo lijkt t af en toe |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 denk ook dat het ermee te maken heeft dat Kramer en Fraser nou niet bepaald vrienden zijn zeker nu Duits de nieuwe trainer word snap ik wel dat Kramer wil blijven zeker ook omdat we Zawada sws kwijt z... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC er zijn het afgelopen jaar sws heel veel foute keuzes gemaakt ze hadden na PSV uit al moeten stoppen met Fraser iedereen zag het behalve het bestuur |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC wat een wanprestatie zeg jeetje mina |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC word een moeilijk verhaal zo W2 net een puntje gehaald in Nijmegen ... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
FC Groningen - RKC ben benieuwd hoe we voor de dag komen morgenavond heb geen ilussie dat we in Groningen punten gaan halen zeker niet gezien ons dramatische spel van de laatste weken en de vorm waarin FC Groningen mome... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 wat een goed nieuws ben heel blij met de keuze voor Duits ook al weet je nooit op voorhand hoe het uitgaat pakken laat hem Uneken maar mee nemen die gaat ook weg na dit seizoen bij Twente eindelijk w... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht helemaal mee eens ben blij als het seizoen klaar is maargoed er is nogsteeds hoop als je dan WII gister weer ziet spelen hoe slecht je zelf ook speelt het kan (NOG) steeds |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht het slaat gewoon nergens op eerst krijgen ze alle ruimte vervolgens merken de stewards dat mensen eromheen merken dat ze van de tegenstander zijn en dan is het ineens paniek als je ze toelaat stop ze ... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |