Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: RKC - FC Utrecht het is echt ongelofelijk hoe erg duidelijk de mismatch tussen trainer en de club RKC is dit mag je de leiding best aanrekenen wat een aanfluiting vandaag ook weer pure minachting naar je eigen support... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht Wat een ramp zeg ongelofelijk dat dit rampseizoen maar gauw over is |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @bakari denk echt dat we een prima vervanger voor Mo hebben gehaald in de naam van Schuiteman de verhalen die ik zo her en der hoor zijn erg positief vind het wel opvallend stil qua namen van een ... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht ga gewoon zonder verwachting er heen denk dat het wederom heel moeilijk word zeker als je Utrecht afgelopen zondag ziet spelen wederom een kans om dichterbij plek 16 te komen we gaan het zien |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Aub niet hoor moet er niet aan denken |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 het zou zo maar kunnen dat dat gebeurt hoor lees hier en daar dat er veel onvrede is omdat ze vinden dat ze minder presteren als vorig seizoen toen ze (3e) werden zou het bizar vinden als ze hem ontsl... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Zou Duits heel leuk vinden zeker omdat die ook jaren hier gespeeld heeft maar denk dat t een lastig verhaal word geld overigens ook voor Uneken die ook genoemd word verder ben ik niet zo kapot van Va... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC alles wat op de bank zit zit er terecht op brengen niet veel extra's als ze er dan in komen vd Venne geen schim meer van de Richard voor z'n blessure Vd Water op een enkele goal na verder niet veel va... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC 4-3-3 idd en wat meer naar voren hopelijk |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC ik ben het deels met je eens denk dat Zawada zeker een goeie spits kan zijn Kramer ook trouwens maar ze krijgen zo enorm weinig goede ballen dat is echt bizar en vind nogsteeds dat de trainer best wat... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC mwa enige potten die we dit seizoen overtuigend speelden en wonnen waren NAC en Willem II thuis imo maargoed het spelplan is ook veelste verdedigend en dat is nou net wat we niet zo goed kunnen en zek... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC Amen vind het erg dat ik er ook zo over denk maar als je zovaak de kans laat liggen om dichterbij WII te komen en je het elke keer laat liggen is het een kwaliteitsdingetje helaas in de Keukenkampio... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC wat was het weer slecht ben zo blij als dit klote seizoen er eindelijk opzit handhaving of niet ik mis het aanvallende voetbal van Oosting enorm het is gewoon zo slap op een korte opleving na kom je g... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @jeffrey Van Dinteren die met Jong Utrecht onderaan staat in de KKD? ik hoop op (stiekem) Sander Duits en anders een trainer a la Oosting een wat onbekendere naam die zich mooi bij ons kunnen on... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - Heracles @bakari Denk dat we Margareth en v Gelderen ook sowieso gaan kwijtraken spelen allebei een goed seizoen en hebben (geloof ik) doorlopende contracten |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |