Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 25/26
|
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 idd ja manneke voelt zich zo goed gauw verkopen aan Fortuna |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Kunt het altijd proberen zeker met de Waalwijkse connectie die er tegenwoordig zit bij Groningen Uneken huur je maar 1 seizoen en Kramer is 36 dus die gaat nietmeer alles spelen |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 hopelijk belt Bernard ook nog ff naar Mo en Frank lijkt me een prima concurent voor Kramer en Uneken en eentje waar je nog wat aan kan verdienen mits de transfersom niet te hoog is |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 heel slim Zawada verkocht ben benieuwd wat ervoor terugkomt hoop nog steeds op Postema of iig een jonge talentvolle spits misschien kunnen we Frank en Mo ook Ihattaren laten kopen voor een mooie som g... |
In forum Transfers/geruchten |
12 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 kunnen we niet een mooie deal sluiten Margareth naar Groningen voor 1 mil en dat wij Postema een jaartje huren met evt koopoptie Ben wel benieuwd of Margareth het gaat redden mocht hij een stap hoger... |
In forum Transfers/geruchten |
12 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Amen eindelijk iemand die in de media zegt zoals het is heeft effe geduurd |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 schijnt een bepaalde degradatieclausule te hebben dus word wel voor betaald mocht t rond komen |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 mag toch hopen tussen de 4/ 8ton? is ong onze beste speler |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 idem voor van Gelderen en van de Loo |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles zou dit niet gewoon soort van berusting zijn of waren er serieus nog medesupporters die dachten dat we ff met 8-0 van Eagles gingen winnen de feest stemming/muziek was wel bijzonder idd maargoed aan ... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 daarom speelt ie dus al weken kut alleen maar bezig met zichzelf toch ook maar weinig van gezien op die 2 goeie corners tegen Willem II na |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles een van de leukere wedstrijden van het seizoen gezien vanmiddag het voetbal was van beide kanten dramatisch maar er gebeurde tenminste wel wat Hoofd omhoog en na de zomer een frisse nieuwe start in d... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles Precies hopelijk nemen we afscheid van de Eredivisie met een puntje verliezen zou wel echt enorm jammer zijn maargoed we gaan het zien morgen |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Feyenoord - RKC Waalwijk wat een drama pot weer ja je speelt tegen Feyenoord maar ohoh dat t maar gauw zondag is dan is deze teleurstellende lijdensweg eindelijk voorbij |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |