DrDoom

Forum antwoorden aangemaakt

RE: RKC - Jong Utrecht

Als Van der Leij, tot 2 x toe, de bal gewoon speelt ipv voor eigen glorie gaan, maak je er zeker 1.Dan was het 3-0 en niks aan de hand.

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: RKC - FC Dordrecht

@bakari Dwight Lodeweges is toch het technisch " klankbord"?

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: SC Heerenveen - RKC Waalwijk

Ik reken nergens op, dan kan het ook niet tegenvallen. 😀 😀 😀 😀 😀

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

En binnen

In forum Transfers/geruchten

6 maanden geleden
RKC- Jong FC Utrecht 10-01-2026

Zou het doorgaan?

In forum Wedstrijden

6 maanden geleden
RE: RKC - MVV

Ik snap werkelijk niet waarom Uneken, onbedreigd, onze 1e spits is.Start gewoon eens met je eigen speler i.p.v. met een gehuurde faalhaas.

In forum Wedstrijden

7 maanden geleden
RE: RKC - Cambuur

@rkc-ww voor alle 3 hadden we minimaal het dubbele kunnen (moeten) vangen.Poot stijf houden, spelers tekenen contracten met het volle verstand.Dit is de vraagprijs, graag of niet.

In forum Wedstrijden

8 maanden geleden
RE: RKC - Cambuur

@bakari Van der Leij, kunnen ze die weer verpatsen voor een appel en een ei, net als Min, Margaret en Weidmann.

In forum Wedstrijden

8 maanden geleden
RE: RKC - Cambuur

@jeffrey Duits heeft een gouwe pik. 😀

In forum Wedstrijden

8 maanden geleden
RE: RKC - W2

18:30 uur. Wat een kuttijd

In forum Wedstrijden

8 maanden geleden
RE: Roda JC - RKC

Deze wedstrijd kun je zien op ESPN 3

In forum Wedstrijden

9 maanden geleden
RE: Jong Utrecht - RKC

@rzelst Misschien op ESPN 4, Maar ik denk dat daar FC Den Bosch - FC Dordrecht te zien zal zijn. ESPN 1 SchakelenESPN 2 Jong AZ- VitesseESPN 3 FC Eindhoven- ADO Den HaagESPN 4 Is nog geen wedstrij...

In forum Wedstrijden

10 maanden geleden
RE: Goaltune

De nieuwe omroeper mag ook wel wat aan zijn dialect gaan werken.Minimaal een zachte "g"!Nu klinkt het alsof je boven de grote riolen in een stadion zit.

In forum Overig

10 maanden geleden
RKC - Vitesse

Dit kan weleens de eerste wedstrijd van Vitesse worden sinds de intrekking van de licentie. Vraag me überhaupt af met welke spelers en staf Vitesse voor de dag komt.

In forum Wedstrijden

10 maanden geleden
RE: Goaltune

Ik hoop dit seizoen heel vaak Sweet Caroline te horen.

In forum Overig

10 maanden geleden
Pagina 2 / 15