Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: RKC - Jong Utrecht Als Van der Leij, tot 2 x toe, de bal gewoon speelt ipv voor eigen glorie gaan, maak je er zeker 1.Dan was het 3-0 en niks aan de hand. |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC - FC Dordrecht @bakari Dwight Lodeweges is toch het technisch " klankbord"? |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: SC Heerenveen - RKC Waalwijk Ik reken nergens op, dan kan het ook niet tegenvallen. 😀 😀 😀 😀 😀 |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 En binnen |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RKC- Jong FC Utrecht 10-01-2026 Zou het doorgaan? |
In forum Wedstrijden |
6 maanden geleden |
|
RE: RKC - MVV Ik snap werkelijk niet waarom Uneken, onbedreigd, onze 1e spits is.Start gewoon eens met je eigen speler i.p.v. met een gehuurde faalhaas. |
In forum Wedstrijden |
7 maanden geleden |
|
RE: RKC - Cambuur @rkc-ww voor alle 3 hadden we minimaal het dubbele kunnen (moeten) vangen.Poot stijf houden, spelers tekenen contracten met het volle verstand.Dit is de vraagprijs, graag of niet. |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - Cambuur @bakari Van der Leij, kunnen ze die weer verpatsen voor een appel en een ei, net als Min, Margaret en Weidmann. |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - Cambuur @jeffrey Duits heeft een gouwe pik. 😀 |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - W2 18:30 uur. Wat een kuttijd |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: Roda JC - RKC Deze wedstrijd kun je zien op ESPN 3 |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Jong Utrecht - RKC @rzelst Misschien op ESPN 4, Maar ik denk dat daar FC Den Bosch - FC Dordrecht te zien zal zijn. ESPN 1 SchakelenESPN 2 Jong AZ- VitesseESPN 3 FC Eindhoven- ADO Den HaagESPN 4 Is nog geen wedstrij... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Goaltune De nieuwe omroeper mag ook wel wat aan zijn dialect gaan werken.Minimaal een zachte "g"!Nu klinkt het alsof je boven de grote riolen in een stadion zit. |
In forum Overig |
10 maanden geleden |
|
RKC - Vitesse Dit kan weleens de eerste wedstrijd van Vitesse worden sinds de intrekking van de licentie. Vraag me überhaupt af met welke spelers en staf Vitesse voor de dag komt. |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Goaltune Ik hoop dit seizoen heel vaak Sweet Caroline te horen. |
In forum Overig |
10 maanden geleden |