Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 25/26 De rest van het stuk van het BD: Binnen de club heerst sowieso de overtuiging dat er wat ‘karakterjongens’ in de ploeg moeten en daarvan heeft RKC met Van der Venne al een bewezen kracht in huis, met... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Rick Hoogendorp als assistent trainer 🙂 |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles Een echte wanprestatie van Mo, Henk en de selectie. 27 punten was genoeg geweest voor play-offs, het is schandalig dat je onder Willem II eindigt, die al een half seizoen geen pepernoot raken. De dupe... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
Update RKCNu.nl Goedenavond allemaal, Misschien hebben jullie gemerkt dat RKCNu er vandaag voor een groot deel van de dag uit lag. Inmiddels zijn we terug online en wat ik hoop dat de meeste van jullie in ieder gev... |
In forum Overig |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Als Duits komt, en hij kan Peter uneken mee nemen, die misschien ook weg gaat bij Twente. Zou ik erg goed vinden. Dit tandem samen, zijn volgens mij de stille kracht achter Oosting. Das eindelijk wat ... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht Maar als die stewards nou niet zo paniekerig reageren en de supporters geen overlast veroorzaken, dan is er toch niks aan de hand? Het feit dat er zo panisch wordt gereageerd als er een keer iemand in... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC Ihattaren kampioen met de bal onder de voet staan. Haalde iedere keer het tempo eruit. En heeft Vd Water iets misdaan? Onbegrijpelijk dat een speler met dergelijke kwaliteiten zo weinig minuten maakt.... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC Het seizoen is toch al verloren, dus alles of niets. Niets te verliezen. Waarom niet van der Venne en ihataren op middenveld met van de Loo erachter als verdedigende middenvelder. Achter 4 verdedigers... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC Na een goed half uur waarin je misschien wel meer moet doordrukken zit je daarna te wachten op het onvermijdelijke, een achterstand. Dat je dan zó slap uit de kleedkamer komt, tja.. uiteindelijk kom j... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC Waarschijnlijk net zo waardeloos als tegen PEC en de eerste helft tegen Heracles. Dan krijgen we weer de riedel we snappen niet hoe dit kan of zulke wedstrijden zitten er wel eens tussen. Het geloof i... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: NEC - RKC In ieder geval aanvallend in gesteld met drie man voorop! Ik denk slim, anders kan je niks met Kramer… In ieder geval strijd tonen en dan zien wel waar het schip strand! |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RKC - Heracles Dat puntje in Alkmaar heeft er in ieder geval voor gezorgd dat er nog wat om voor te spelen is, het is een dun koord maar misschien nog niet te laat. Niet teveel sleutelen aan de opstellingen lijkt mi... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - Heracles Misschien Kramer toch maar in de basis? Met eventuele voorzetten van Mo kan dat nog wel eens gevaarlijk worden |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: PEC Zwolle - RKC Ik geloof niet dat de spelers niet scherp starten, ik denk meer dat als je tactisch niet goed staat je overal een stap te laat bent en dat over komt als niet scherp zijn. Het onvermogen omdat om te ze... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Twente - RKC Helaas geen stunt, daar lagen wel zeker kansen voor. Koppen omhoog en knallen tegen Fortuna over 2 weken! |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |