Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 21/22 @mitbo Ja als je zoekt op Ahmed Touba Twitter komt Besiktas inderdaad tig keer naar voren... Als je het allemaal door de vertaler haalt alleen eigenlijk dat hij genoemd wordt. Of een vriend van hem g... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @thomie12345 BIZAR |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Kijk dit nou... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @boppah Geen budget. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Complimenten aan TC van RKCComplimenten ook aan RKC.nu voor de actualiteit Iedereen is gebleven en er zijn er nog een paar gekomen, het is nog gelukt een keeper te vinden en er wordt vooruit gedacht m... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Vermoedelijk vertrekt er niemand meer vandaag, wel lopen er gesprekken met keeper en buitenspeler Bron: RKCnu op Twitter |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @vasconcelos We gaan het zien, mee eens hoor. Nu gewoon 1 te weinig.. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @vasconcelos We hebben ook nog El Maach achter de hand |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Ja VI enzo ook nu. Voor meerdere jaren. RESPECT |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @bram Wat een vooruitgang dat RKC zo'n houding kan innemen, we zijn echt op de goede weg. Ja het is Sparta 'maar' die zijn door de jaren heen uitgegroeid tot een stabiele eredivisie club |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Worden paar drukke dagen op kantoor Waalwijk |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Maandag tekent van den Buijs volgens RKC volger BD. Zoektocht buitenspeler en nu dus keeper gaat onverminderd voort. Even klein beetje offtopic dat Interview met Anita vond ik bijzonder gaf aan dat hu... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko interessant hectische paar dagen nog bij RKC op kantoor |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @leijttii verwacht ik niet , zal eerder serieuze blessure zijn hoor |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Fortuna Sittard - RKC Waalwijk Punt koesteren.. Zit strijd en goed voetbal in de ploeg. Azhil herstelde iets in tweede maar naast Anita zou wat meer body moeten staan. compliment aan Vaassen was vrij steady op naar volgende week |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |