Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 22/23 @basbrok ik denk daar hetzelfde over. Maar goed Dortmund is natuurlijk wel een grote club.. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @robink tja is dat interessant voor een speler om naar Dortmund 2 te gaan |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @bram en aanvullend Vermeulen (Eindhoven) gaat naar Dortmund 2 aufwiederschnitzel zeggen we dan maar |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 🧐 |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @ben-rienstra We zien hem te weinig aan het werk om hem te beoordelen vind ik eigenlijk. Daarom zou ik hem nog niet helemaal afschrijven. Daneels heeft wel goede momenten maar is niet meer dan voor... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @bram zeker een goede speler |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Lutonda is bruikbaar kan wel eens een Bakari twee worden geen pure lb maar kan middenveld en links voorin spelen |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @pascal jep dat is ook mijn vermoeden... Buitink? Zie nu dat hij nog contract heeft tot 2023 |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @luc hier the same |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 🧐 Geeft wel trots gevoel dat we zo snel doorschakelen |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @hansie-hansie Dat mensen negatief onder dit bericht schrijven geeft aan dat dit voor RKC wel eens weer zo'n buitenkansje is...Tegelijkertijd ben ik erg benieuwd waar ze de voorkeur aangeven voorin. ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @cas Ryan Sanusi van Beerschot lijkt mij ook wel een mooie optie, zeker omdat Beerschot gedegradeerd is. Heeft (in verhouding) een goed seizoen gehad. interessant heeft in de gedeeld... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Volgens mij is wat jij hierboven schetst precies wat ze bedoelen, zo heb ik het geïnterpreteerd.. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Holmen is ook transfervrij 30 jarige verdediger deed het bij Willem II toch altijd wel vrij goed... Staat er waarschijnlijk gelijk. Past wellicht niet helemaal in de filosofie van RKC maar goed wat er... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @basbrok Florian Jozefszoon en Thijs mag ook wel terugkomen hoor (dat zou me toch humor zijn, heeft mij mogelijk niet een ontsnapping clausule), ga nu de rest van je post lezen Paar interessante namen... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |