Vond forum berichten leuk
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? @ton1989 Lees net inderdaad dat die naar de graafschap wil en de graafschap bereid is om de transfersom te betalen... Echter komt Eindhoven hun afspraken niet na en is er nog geen akkoord. Hij is vand... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Las het ook ja. Toch heeft hij In 118 eredivisieduels slechts 12 keer gescoord en acht assists gegeven, dat vind ik dan wel weer erg weinig.. |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Ik denk dat na vandaag duidelijk is dat er fysieke kracht & creativiteit wordt gemist. Ze kunnen allemaal aardig voetballen, maar het zijn allemaal nette jongens. Met versterkingen als Luckassen, ... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - ADO Den Haag Misschien was het te verwachten, maar Vaessen speelt morgen niet. Heemskerk dus weer op doel. |
In forum Wedstrijden |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Spierings op de bank? Dat zie ik niet gebeuren. Ik denk dat Vd Boomen nog wel eens als valse buitenspeler kan gaan spelen. Of Spierings. Dat vind ik om het even. En Rienstra kun je niet eerst tot aanv... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? @ton1989 Dit is zeker een speler die van mij naar RKC zou mogen komen. Gaan er ook nog geruchten rond over eventuele aanvallende versterkingen ? Of heeft iemand anders nog reële/intressante opties voo... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? @ton1989 Ik verwacht nog een rechtsback bij die 2/3 spelers. Vermoed dat dit Sporkslede zal worden indien die fit genoeg is. Verder hoop ik inderdaad ook op een middenvelder en buitenspeler. Ben benie... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Dylan Vente voor de rest van het seizoen van Feyenoord op huurbasis naar RKC. Wat vinden we ervan?? |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? @zeljko Ja ik typ dit en mee schiet hij die bal in de verre hoek haha. Ja dat is mijn geluk af en toe. ? ? |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Geplaatst door: @zeljko De afgelopen dagen heb ik veel berichten gelezen betreffende spelers die (transfervrij) bij hun club mogen vertrekken. Zojuist las ik bijvoorbeeld weer dat Clint Leemans en St... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? De prio ligt overduidelijk bij een buitenspeler. Daarnaast is een allround middenvelder en rechtsback als back up van Gaari (die je eigenlijk zondag al nodig hebt) echt nodig. Voorkeur heeft altijd tr... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Boere is een groot verdiener bij Twente dus die zal financieel lastig te halen zijn tenzij het eventueel huren wordt. |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Als ze tot een week geleden een nieuwe speler hadden gecontracteerd dan zouden ze de speler liever laten meedoen tegen AZ dan presenteren op de opendag lijkt mij. Maar wanneer de speler de afgelopen d... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? @ton1989 Die was geblesseerd en zou eventueel na zijn blessure weer aansluiten bij de groep maar inderdaad al lang niets meer van gehoord. Ze beschouwen Van Weert als vaste back up voor de back positi... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Geplaatst door: @ton1989 Ja vermoed dat ze echt voor kwaliteit gaan. Rogier ja vermoed ik ook hoor dat het nodig is om nog 3 aanwinsten te halen. Dat zal ook de reden zijn dat het langer duurt. Het i... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |