Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @ton1989 Delcroix is nog steeds in beeld, lijkt erop dat ze praten over hoogte transfersom. Maar meer realistisch is de tweede mogelijkheid het nogmaals huren. Dit bericht is gewoon... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @ton1989 Denk aanstaande vrijdag rond 17.00 uur weer een nieuwe speler, vind het trouwens wel prijzenswaardig dat ze zaken goed binnen de club houden, maken geen slapende honden wakke... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @ton1989 Haha, ik wilde het net gaan plaatsen! Maatsen verruilt RKC voor het zeer bekende Stabæk, de huidige nummer 10 van Noorwegen. Hier ben ik niet zo rouwig om, had snelheid en soms een leuke ac... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @ton1989 Ik kwam deze nog tegen. Azzaoui heeft het bij Willem 2 hardstikke goed gedaan en is nog altijd Maar 22 jaar. Contract loopt af. Staat als rechtsbuiten, maar kan volgens mij op meerdere positi... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 De eerste versterking is bijna binnen volgens het Brabants Dagblad. James Efmorfidis staat op het punt op een contract te tekenen. De vleugelspeler komt over van Almere City. Deze speler is me va... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 RKC lijkt zich te gaan versterken met James Efmorfidis. De 24-jarige vleugelspits stond in de belangstelling van verschillende eredivisie clubs. Zal een oude bekende van Grim zijn. Heb te weinig van ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Sven Braken zou een hele goede aanwinst zijn, die heb ik hier al eens vaker naar voren getipt. (mee)voetballend niet de beste, maar wel een pure afmaker en enorm gedreven in zijn spel. In de KKD gega... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Sven Braken? Speelt nu in de Italiaanse Serie B met Livorno die gaan degraderen naar de Serie C en er zijn betalingsproblemen. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @rkcw dit had de opvolger moeten zijn van Delcroix links centraal in de verdediging. RKC is rond met de eerste versterking, alleen de medische keuring kan eventueel nog roet in het eten gooien. Hou ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Van den Buijs naar België, RKC was inderdaad ook geïnteresseerd. () |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @ton Dat lijkt me inderdaad ook, dus dat biedt alleen maar meer kansen op kwalitatief betere spelers. Ik heb op Transfermarkt nog even verder zitten speuren naar transfervrije spelers, dan wel speler... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Was toen bij Excelsior de absolute uitblinker en kon toen ook naar diverse clubs uit de Eredivisie. Vraag me dan ook wel weer af of RKC dergelijke spelers überhaupt ook in kaart heeft. Zou zeker een v... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 De kans is groot dat deze week de eerste nieuwe speler voor het komend seizoen wordt gepresenteerd. Hou de verschillende kanalen in de gaten. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Erg benieuwd wat er deze week over de kanalen zal worden verspreid! |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @zeljko Het contract van Baggerman is in onderling overleg ontbonden. Met oog op nog een jaar eredivisie lag dit voor de hand.. Ik lees het ja, zat er aan te komen. Lee Cattermol... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |