Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 21/22 Ik zag overigens dat De Graafschap Cavlan terug wilde halen naar De Vijverberg. Bekende van Peter Uneken én Joseph Oosting, zou dit niet een ideale opvolger van Quasten zijn? |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @ton1989 @luc Ja zag het ook voorbij komen net, ze hebben het over 1 miljoen.... Laat het bieden maar beginnen! Met 4 geïnteresseerde clubs kun je redelijk achterover zitten en wa... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Beetje weinig voor een toptalent die nog 2 jaar vast ligt.... er zou sprake zijn van een contractueel vastgestelde transfersom. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Touba nadrukkelijk in de belangstelling van Lazio, Ajax en AZ op vinkentouw; |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @basbrok Geplaatst door: @dokus Klopt Bas, het zou om Eloy Room gaan, begrijp ik nu. We gaan het zien. Sorry. Ah kijk, Eloy Room. Persoonlijk word ik daar vrolijker van dan van Ve... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Inderdaad nog veel werk te verrichtten, anders staan er eind juni meer trainers en analisten dan voetballers op het trainingsveld. Doorpakken nu! |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Klopt Bas, het zou om Eloy Room gaan, begrijp ik nu. We gaan het zien. Sorry. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @pascal Ben benieuwd of er achter de schermen nog gewerkt wordt aan de comeback van Gregory vd Wiel. Ik volg hem niet op de social media enzo dus zou niet weten wat hij doet enzo... m... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @dokus @raggast Nou, waarom niet! Kan Bakari naar rechtsbuiten en Cuco eventueel de rol van Anita overnemen. Bakari als rechtsbuiten is geen Eredivisieniveau. Bovendien hebben we daa... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Is Cuco niet al 2 jaar clubloos? Zou een gevalletje Ola kunnen worden, 1 jaar investeren om weer fit te worden, om vervolgens naar de zandbak te gaan. Dan liever Florian, die tenminste wedstrijdritme ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @dokus Zoet kan makkelijk bij een AZ, of een Vitesse aan de slag. Buiten dat is 1.5 mil te veel voor RKC. Vermeer kan een best interessante optie zijn als we er een potentiele 1e keeper achter kunnen ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ben-rienstra Ligt ook vaak aan de contractuele afspraken welke tussen club en speler is overeengekomen. Bij clubs zoals RKC staat is er vaak een clausule in het contract opgenomen waardoor spelers bi... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ben-rienstra Zo negatief zou ik het niet zien. Die jongen boekt duidelijke progressie en er zit nog rek in. Hij kan binnen 2 jaar wel een goede eredivisie speler worden voor RKC en voor de KKD is h... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @Ton1989 Tja, hopelijk blijft er ondanks deze contract upgrade, budget over voor deze positie om iemand aan te trekken van een niveautje hoger. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe trainer (21/22) @luc Ik denk niet dat Melle naar Willem 2 zou gaan. Heeft nog een aantal jaar op zijn contract hier, krijgt hier gegarandeerde speeltijd en RKC hoeft hem niet voor een paar centen te laten gaan. Hij s... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |