Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 21/22 Geplaatst door: @vasconcelos Is het uitshirt bij deze trouwens ook al gelekt? Of zou dit het keepershirt zijn? Zie rechts op foto: Het rechtse shirt is het keepers-shirt! |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @zeljko Interessante optie. Een multifunctionele speler voor de achterhoede is nooit weg. Bakari is altijd een handige speler om erbij te houden, kan overal op de flanken uit de voeten. En in een 5-3-... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Er zijn contacten, alleen RKC gaat er pas op in wanneer de speler een echte meerwaarde is voor het team. Vaak gebeurd dit pas later in de voorbereiding, dan is het pas duidelijk wie er bij deze clubs ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Nieuwe week, ik hoop op wat reuring! |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Ik zou Donk alleen doen als Touba, Meulensteen of Anita vertrekken en je kan er niemand met restwaarde voor terugkrijgen. Of hij moet het voor een vriendenprijsje willen doen. |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Tja ALS hij fit wordt, en dan ook nog ALS hij gaat tekenen, hij traint alleen maar mee hé. Volgens mij is er helemaal geen overeenstemming dat hij ook een contract gaat tekenen als dat zo ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Erg jammer, had hem graag nog een seizoen in een RKC-shirt gezien. Aan de andere kant zijn dit goede transfers voor het imago als 'springplank' van RKC. Hierdoor word je toch aantrekkelijker voor nieu... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Inderdaad een prettige versterking, mits fit, dat is toch altijd maar de vraag als een speler uit de zandbak komt. Overigens is Bel Hassani al eens door @Zjelko genoemd, 9 maanden geleden... ὠ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Er lopen dus wel degelijk trajecten met nieuwe spelers. Jammer voor ons, maar het zegt heel veel over een organisatie dat dit zo stil kon blijven. Laat tegelijkertijd ook zien dat RKC wel degelijk out... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 RKC haalt Iliass Bel Hassani binnen #RKCNu #RKC2122 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 Wat heb jij dan gezien? Ik alleen de Instagram story, daar staat de naam Iliass, dit zou duiden op Bel Hassani |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Iliass Bel Hassani 🤫 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Go-Ahead - RKC oefenduel Als RKC een speler tekort komt, dan kunnen ze er wellicht eentje lenen van de Eagles. |
In forum Wedstrijden |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Vorig jaar was Peter Uneken natuurlijk coach van deze jongen, dus wie weet komt hij naar RKC! |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: NL League @rkcw Lijkt mij inderdaad geen verkeerde insteek. Vind het al gewoon drie keer ruk dat clubs die bovenin meedraaien een verkapt tweede team kunnen stallen in de kkd. Weg met die rotzooi zou ik zeggen. |
In forum Overig |
5 jaar geleden |