Vond forum berichten leuk
|
RKC Waalwijk - Feyenoord Komende week alweer de 3e wedstrijd van het seizoen en daarmee ook de tweede thuiswedstrijd van deze jaargang.Er zijn acties m.b.t. de kaart verkoop en ook JJ is op voorhand al geopend. Daarmee lijken... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Laat ik ook nog maar een plasje doen over de laatste reacties, het is inderdaad he-le-maal niets met Lutonda en Gaari. Man wat kom je op die posities zwaar tekort! Het ergste vind ik nog dat ieder wel... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @robink hahahahaha! 🤣 🤣 🤣 🤣 We worden met z'n alle paranoia |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Ik hoopte op een centrale verdediger. Maargoed schijnt een groot talent te zijn in Spanje dus welkom. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @robbert_15 @badman Ik zeg ook nergens dat hij zo moet worden, ik geef alleen aan dat ik vermoed gezien de laatste wedstrijden dat men Gaari ook meer als optie als CV ziet in een 5 ma... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @badman Oukili heeft inderdaad meer kans op een basisplaats als Mulder. Maar ik vind Mulder op het middenveld vaak prima spelen. En het is mijn favoriete speler dus vandaar de keuze voor Mulder in de ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @rkccccc Hier een bijgewerkte selectiewijzer bwsw.PNG |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Heeft iemand toevallig de bijgewerkte selectiewijzer? |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Ik denk dat RKC hier wel goed aan doet. Gekeken naar de statistieken zou ik ook zeker nee zeggen, echter krijgt hij 1 week de tijd om zich te laten zien, wanneer hij niet zal overtuigen zal hij natuur... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @streppel1968 Tja nadagen, 31 jaar, valt toch wel mee? Dit zou dus de mogelijke buitenspeler zijn die nog moet komen, blijven, als het door zou gaan, nog 2 CV's en 1 nr. 10 over. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @streppel1968 Ik denk dat dit gewoon zo afgesproken is tussen Vurnon en RKC. @Ton1989 Jozefzoon, als hij nog de klasse heeft van zijn RKC tijd, zou het een gouden zet zijn, ik ben benieuwd, maar dit ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Hoe zit het trouwens met het verlengen van Adewoye, zit daar nog vooruitgang in? |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Anita is al 2 seizoenen heel belangrijk voor ons geweest. Hopelijk blijft hij in t derde seizoen ook fit en belangrijk. Prioriteit ligt nu toch hopelijk echt bij minimaal 1 ervaren centrale verdediger... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Ik snap Badman wel. Maar ik denk dat je het als volgt moet zien. belangrijk is dat er een stabiele as staat in het elftal. Met het vertrek van Touba en Meulensteen achterin en het missen van Anita op ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Het bd bevestigd het. Goed nieuws dat Anita blijft. |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |