Vond forum berichten leuk
|
RE: RKC - Vitesse Het niveau was niet best nee, maar wel genoten van de inzet bij de jongens. Het had alle kanten op kunnen gaan en gelukkig zat het ons gisteren een keer mee. Wat me wel opviel is dat er veel vaker wer... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Belangrijke overwinning. Ik moet zeggen dat ik bij de 1-1 dacht daar gaan we weer. Maar de jongens hebben het goed omgedraaid en afgemaakt. Over de wedstrijd gezien was het niveau dramatisch en passen... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Zeer belangrijke pot. Cruciaal zelfs. Zoals ik gisterenavond in de podcast al zei niet eens kwa punten, maar deze pot is wel bepalend voor het gevoel en verloop van de competitie ben ik bang. Ik zou ... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RKC - Vitesse De eerste finale van dit seizoen staat voor de deur, een wedstrijd die gewonnen MOET worden. Laten we hopen dat dat besef niet alleen tot de spelers is doorgedrongen, maar dat ze het ook om kunnen zet... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Het is nu wel tijd om na te denken over winterversterkingen. @Tim speelt er iets naar jullie weten? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 In die laatste categorie: Jean-David Beauguel zit zonder club. Die schoot ze er in Tsjechië makkelijk in de laatste jaren. |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Hoe zit het nu eigenlijk met El Harmazi? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Seizoen 23/24 Ook op de club zijn ze er niet blij mee: RKC kan bij de start van het seizoen meteen aan de bak. Want het was voor de Waalwijkers even slikken bij het zien van het (concept) speelschema dat de KNVB b... |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Klopt, zal dus een transfersom voor moeten worden betaald. |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Abels heeft genoeg ervaring als centrale verdediger. Kan zowel back als centraal spelen. |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Ik denk niet dat RKC een salaris van een half miljoen op gaat hoesten. Kan dus bijna niet anders dan een huurperiode worden. |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 ‘Anita dicht bij overstap naar Al-Orubah’ |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Er zullen nog meer mutaties gaan plaatsvinden, zo verwacht ik. Misschien ook wel van spelers waarvan we eerder dachten dat ze mogelijk zouden blijven. Er speelt genoeg, maar het wordt voor de eerste w... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @tim Dan lopen we nu achter op het schema van vorig seizoen... 😀 Ik denk dat het goed is voor Sebbe, lekker wekelijks ballen, minuten maken. Succes! |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @tim top! |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |