Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Willem II - RKC Wat een zwakke wedstrijd weer zeg ongelofelijk hoeveel punten wij verspelen door persoonlijke fouten en natuurlijk die dekselse laatste 10 minuten |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
Willem II - RKC as Zondagmiddag de wedstrijd in Tilburg tegen Willem II laten we hopen op een beter resultaat als in Oktober hier in Waalwijk |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 klopt ook maar dan nog is dit zeer netjes |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 toch wel knap dat we in deze lijst 5e staan 3840x2160a.jpg |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 eens met al het bovenstaande en ondanks het toch wel teleurstellende seizoen tot nog toe staan we gewoon maar 3 punten achter op jong PSV ben het er wel mee eens dat het spel en de kwaliteit imo nog ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 ssst niet te hard roepen xd nu zal WII wel extra gemotiveerd zijn as zondag kan zomaar weer een zware pot worden net zoals eerder dit seizoen hier in Waalwijk toen RKC er nauwelijks aan te pas kwam |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Had niet mistaan bij ons zeker in de KKD niet hoewel ik denk dat hij voor RKC begrippen veelste duur zou zijn toch wel jammer dat ie dan naar Fortuna gaat.. |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - TOP Oss Precies en idd een kopie van de wedstrijd in Oss (in ik geloof November?) |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - TOP Oss prima 2-0 verder niet groots gespeeld wel gewonnen en de nul gehouden |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - TOP Oss verwacht zon zelde pot als afgelopen (november dacht ik?) word nog een aardige kluif vanavond hopelijk winnen we en houden we xtje de 0 |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 jammer dat van Gilst niet doorgaat ookal speelt ie niet veel bij Heracles dat zou voor RKC echt een goede toevoeging zijn heel jammer benieuwd of er verder nog wat gaat komen |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Utrecht zit wat in ja ookal spelen ze niet altijd wat ik niet altijd begrijp hoewel Uneken natuurlijk 1e keus is verder vind ik Postma bijv beter dan van Eijma |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Utrecht idd laatst zn interview geluisterd op youtube waarin hij aangaf dat we gaan knalle na de winter en gaan spelen voor promotie de enige goede aankoop van afgelope zomer is toch wel Van Kaam wat een pr... |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Utrecht klopt miss ben ik nog wat te teleurgesteld na weer een zwakke 2e helft waarin je het in 5 min helemaal weggeeft blijft echt ongelofelijk helemaal als het je zovaak overkomt |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Utrecht Zeker niet vind alle ervaren jongens tegenvallen Castillo is af en toe redelijk vd Venne is al een tijdje gestopt met voetbal Van Gelderen valt ook niet mee en onze keeper oogt soms ook zo onzeker zek... |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |