NILSRKC

Forum antwoorden aangemaakt

RE: Willem II - RKC

Wat een zwakke wedstrijd weer zeg ongelofelijk hoeveel punten wij verspelen door persoonlijke fouten en natuurlijk die dekselse laatste 10 minuten

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
Willem II - RKC

as Zondagmiddag de wedstrijd in Tilburg tegen Willem II laten we hopen op een beter resultaat als in Oktober hier in Waalwijk

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

klopt ook maar dan nog is dit zeer netjes

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

toch wel knap dat we in deze lijst 5e staan  3840x2160a.jpg

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

eens met al het bovenstaande en ondanks het toch wel teleurstellende seizoen tot nog toe staan we gewoon maar 3 punten achter op jong PSV ben het er wel mee eens dat het spel en de kwaliteit imo nog ...

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

ssst niet te hard roepen xd nu zal WII wel extra gemotiveerd zijn as zondag kan zomaar weer een zware pot worden net zoals eerder dit seizoen hier in Waalwijk toen RKC er nauwelijks aan te pas kwam

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

Had niet mistaan bij ons zeker in de KKD niet hoewel ik denk dat hij voor RKC begrippen veelste duur zou zijn toch wel jammer dat ie dan naar Fortuna gaat..

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: RKC Waalwijk - TOP Oss

Precies en idd een kopie van de wedstrijd in Oss (in ik geloof November?)

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: RKC Waalwijk - TOP Oss

prima 2-0 verder niet groots gespeeld wel gewonnen en de nul gehouden

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: RKC Waalwijk - TOP Oss

verwacht zon zelde pot als afgelopen (november dacht ik?) word nog een aardige kluif vanavond hopelijk winnen we en houden we xtje de 0

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

jammer dat van Gilst niet doorgaat ookal speelt ie niet veel bij Heracles dat zou voor RKC echt een goede toevoeging zijn heel jammer benieuwd of er verder nog wat gaat komen

In forum Transfers/geruchten

5 maanden geleden
RE: RKC - Jong Utrecht

zit wat in ja ookal spelen ze niet altijd wat ik niet altijd begrijp hoewel Uneken natuurlijk 1e keus is verder vind ik Postma bijv beter dan van Eijma

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: RKC - Jong Utrecht

idd laatst zn interview geluisterd op youtube waarin hij aangaf dat we gaan knalle na de winter en gaan spelen voor promotie de enige goede aankoop van afgelope zomer is toch wel Van Kaam wat een pr...

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: RKC - Jong Utrecht

klopt miss ben ik nog wat te teleurgesteld na weer een zwakke 2e helft waarin je het in 5 min helemaal weggeeft blijft echt ongelofelijk helemaal als het je zovaak overkomt

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
RE: RKC - Jong Utrecht

Zeker niet vind alle ervaren jongens tegenvallen Castillo is af en toe redelijk vd Venne is al een tijdje gestopt met voetbal Van Gelderen valt ook niet mee en onze keeper oogt soms ook zo onzeker zek...

In forum Wedstrijden

5 maanden geleden
Pagina 3 / 18