Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: ADO - RKC de klassieke RKC uitwedstrijd dit was er weer eentje hoor zo uit het boekje ongelofelijk er zat echt helemaal niks in na vorige week dacht je nog nou loopt het seizoen ten einde en nu gaan we ineens v... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: ADO - RKC eigenlijk moet je er 6 pakken laatste 2 wedstrijden waarvan deze veruit de lastigste is ondanks dat ADO klaar is verwacht ik een zware pot maar goed wij hebben (he is one of our own ) HK |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 zijn we tegenwoordig satellietclub van Cambuur ofzo kan nou niet zeggen dat die eerdere spelers van Cambuur zon succes waren RKCAMBUUR xd |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Emmen van mij mag hij stoppen met Roemeratoe lekker laten banken voegt voetballend zo weinig toe loopt heel imposant rond maar bakt er niet veel van voor een ervanere speler lekker middenveld met Har... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC - Emmen je ziet na de wissels hoeveel voetbal erin komt met Fage Kaam verder prima pot gespeeld en eindelijk maak je het gewoon een keer af ook fijn |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Almere - RKC en weer een voorsprong weggeven ongelofelijk wat hebben we toch een zwakke verdediging een wedstrijd waarin je de hele tijd beter bent dan zo knullig weggeven het verhaal van dit seizoen op deze manie... |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
RE: Almere - RKC Almere zit er op dit moment lekker in geld overigens ook voor RKC toch verwacht ik een heet potje in Almere je kunt deze week wel erg goede zaken doen als je enigzins bij blijft en niet teveel punten ... |
In forum Wedstrijden |
3 maanden geleden |
|
RE: VVV - RKC dit was een van de betere wedstrijden dit seizoen zeker de 2e helft een goed RKC gezien en eindelijk maak je je kansen af lang geleden dat je zo rustig een 2e helft kijkt als gisteren en die Fage wat ... |
In forum Wedstrijden |
4 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 als ie fit word is het zeker een aanwinst |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
RE: RKC - Roda Wederom verlies je in de laatste 10 min deze keer wel verdiend Roda speelde beter had de beste kansen en maakte uiteindelijk een prima verdiende 1-2 |
In forum Wedstrijden |
4 maanden geleden |
|
RE: RKC - Roda Wat een treurige eerste helft staat verdiend achter creeert niks word gewoon voetballend afgetroefd door een beter en scherper Roda JC al het voetbal is eruit in de laatste weken |
In forum Wedstrijden |
4 maanden geleden |
|
RE: RKC - Roda Fage achter de 2 aanvallers lijkt me het proberen waard waard |
In forum Wedstrijden |
4 maanden geleden |
|
RE: RKC - Roda Vind opzich het 5-3-2 wel werken hoewel we aanvallend toch echt wel weinig stootkracht hebben met Uneken en Van der Leij morgen moet je winnen om niet te ver achter te raken |
In forum Wedstrijden |
4 maanden geleden |
|
RE: Willem II - RKC ik moet zeggen dat wat Fage liet zien me best beviel in de tijd dat hij mee deed dan lijkt wel wat voetbal in te zitten |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Willem II - RKC zeker weten maar dan nog moet je zelf beter opletten ook bij die eigen goal van Held hoezo ga je daar zo’n actie uitvoeren hij kan m gewoon laten lopen hoe is het mogelijk dat je al 14 punten verspeel... |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |