Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: FC Utrecht - RKC wat een domme rode kaart van wederom en dan van Meijers wat een van je ervaren jongens moet zijn ongelofelijk speel je eindelijk degelijk kom je mooi op 0-1 en geef je het zelf WEER weg hier kun je to... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Ajax gespeeld naar de mogelijkheden en zeker ook naar de sterkte van de selectie we hadden nog uren door kunnen spelen maar scoren gingen we echt niet doen je creëert zo weinig omdat je zeker voorin maar o... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Ajax Ben erg benieuwd wat het vanmiddag word denk dat je vooral moet zorgen dat je de schade beperkt houd,maar een beetje vechtlust zoals (2e helft Sparta thuis ) mogen we wel verwachten toch |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 Laten we het hopen dan is die meteen de beste van de selectie! |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 zou toch wat zijn als mo snel fit word en zich kan laten zien dan is hij imo een echte aanwinst en zeker te goed voor RKC |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC Wat was het weer ongekend slecht zeg! maar goed je bent als trainer zo goed als je selectie, ze hebben door deze selectie samen te stellen Fraser ernstig in de steek gelaten je kunt niet verwachten da... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: Willem II - RKC voor de liefhebbers wederom een zeer goed stuk van Chris Tempelman: RKC Waalwijk heeft momenteel weinig Eredivisie-waardige spelers 17.30 uur, Vandaag 4 Opslaan Door C... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 @streppel1968 precies dit mocht je nu degraderen zou heel zonde zijn maar dit is sws een realistisch scenario gezien de kwaliteit van de selectie tot nu toe en de zeer (slappe?) ongeïnteresseerde h... |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 ben benieuwd hoe het gaat lopen weekje rust heeft hopelijk goed gedaan |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 RKC-directeur Mo Allach: 'De tevredenheidsmeter kun je er achteraf pas in steken' 14.00 uur, Vandaag 2 Opslaan Door Chris Tempelman Achtergrond Technisch directeur M... |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 geen populaire mening maar ik hoop toch echt wel dat Lokesa blijft heb nogsteeds het idee bij hem als je hem op zijn plek zet op 10 bijv dat het er echt nog wel uit gaat komen of het bod moet niet te ... |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 @dokus wil niet te negatief overkomen maar denk niet dat we in de huidige vorm waarin we nu zitten en de onrust rond de club dat we daar uberhaupt een resultaat halen, maargoed misschien is deze week... |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 Kongolo naar NAC hadden wij ook goed kunnen gebruiken 30jaar lang in Engeland gespeeld maargoed NAC heeft aanzienlijk meer geld te besteden |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - AZ @bakari RKC Waalwijk leed de vierde opeenvolgende nederlaag en oogt als een geslagen bokser die smekend om clementie in de touwen hangt. Smekend om houvast, smekend om een noodzakelijke impuls. Het w... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - AZ Prima pro stuk van Chris Tempelman beschrijft precies zoals het nu gaat en vooral de sfeer onder de supporters ! |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |