Forum antwoorden aangemaakt
|
Fortuna - RKC Wat een slechte eerste helft zeg ongekend |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord leuke wedstrijd gezien veel vechtlust aan RKC zijde het is voetballend niet altijd even goed maarja je speelt wel tegen Feyenoord en bied dan zo goed tegenstand dit geeft weer enige hoop voor de komen... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord ben benieuwd vanavond zal erg lastig worden Feyenoord heeft een goede ploeg dus t zal denk ik vooral tegenhouden worden en miss op snelheid eruit komen |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: sc Heerenveen - RKC Waalwijk Prima punt in Heerenveen hoewel bij mij wel t gevoel leeft als je vroeger in de wedstrijd zo wisselt en wat meer druk op Heerenveen zet je hem miss nog wel had kunnen winnen maargoed elk puntje is moo... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: Heracles-RKCWaalwijk zeer goede 2e helft gezien waarin je hem eigenlijk nog moet winnen gezien de kansen die je nog krijgt , ongelofelijk weer die penalty zou die m andersom ook geven? dacht het niet waardeloze klote VAR... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - NEC @bakari Denk niet dat de trainer ontslaan iets gaat helpen meestal als je zoiets doet speel je paniekvoetbal en daar word niemand binnen de club beter van imo we missen gewoon creativiteit hoewel ik... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - NEC prima pot tot de rode kaart ben je beter als NEC (wat imo sws tegenviel ook tegen een man minder) maar wat een domme actie van Weidmann ook als je al geel hebt er zo ingaan, je weet dat die scheids ov... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - NEC ben heel benieuwd wat t gaat worden morgenavond zou fijn zijn als we nog een keer de 3 punten kunnen pakken ! |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Almere City FC eindelijk de eerste punten !!!!! wat was het ook fijn om een keer relax RKC te kijken ! zonder dat je steeds denkt dat t nog mis kan gaan dat was erg lang geleden vond het wel vreemd dat de scheidsrec... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Almere City FC vandaag de dag dat het zal moeten gaan gebeuren! laten we hopen dat we er meteen vanaf minuut 1 vol op klappen en snel scoren en hopelijk winnen we vandaag zo niet dan lijkt het doek wel gevallen alth... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RKC Waalwijk - Vitesse Het is misschien maar een beker potje , toch zou het fijn zijn als we wat vertrouwen tanken en misschien wel winnen? |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: NAC- RKCWaalwijk wat een drama weer als je volgende week verliest van Almere dan lijkt het doek wel gevallen voor RKC dan nu al 8 punten achter op de veilige plek gaat een pijnlijk seizoen worden als we zo doorgaan wa... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - FC Twente Beste wedstrijd gespeeld tot nu toe ! jammer dat je hem wederom (zo laat) nog tegenkrijgt verder leuke pot gezien dit bied enige houvast voor de komende wedstrijden overal gezien was 2-2 een terrec... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: FC Utrecht - RKC het is vooral treurig dat ongeveer alle ervaren jongens de trainer al voor de bus hebben gegooid met domme rode kaarten hoe is het toch mogelijk Meijers kon het vanaf vorig seizoen na de winterstop ei... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: FC Utrecht - RKC we kunnen inmiddels wel stellen dat onze poolse spits er buiten dat hij er imposant uitziet er niet zo heel veel van kan krijgt ook amper ballen daar niet van maar verliest bijna al zn persoonlijke du... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |