Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 21/22 Klinkt goed Tim. Ik hoop nog op een kwalitatief goede buitenspeler én het aanblijven van vdr Venne. Ik vind RKC dit jaar een veerkrachtiger, mentaal sterker elftal dan in de vorige seizoenen en ik vin... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @ton1989 zie reply van gofresh van 15-08, 12.38 uur |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 En er zou deze week toch nog een buitenspelen bijkomen? Zijn er al ontwikkelingen? |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Volgens Voetbalprimeur wordt Elia nadrukkelijk aan ADO gelinkt AEB officieel naar RKC Wat komt er nog meer uit de hoge 🎩 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Die krabbelende hand is iig niet van Elia 😜 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Das ook een verdedigende middenvelder, toch? In plaats van die jongen van Den Bosch? Of staat dat los van elkaar? |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Besuijen lijkt me voor RKC nietvte betalen. Gisteren met veel plezier oefenwedstrijd van Feyenoord zitten kijken; wellicht zou die Hendriks een stand-in kunnen zijn, wanneer Touba vertrekt. Heeft bij ... |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Positief verhaal inderdaad van Gabriel, bedankt!!! Wel eerst zien, dan geloven ? |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |