Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 22/23 @robbert_15 He-le-maal met je eens. Vond Gaari, op ongelukkige moment na, juist heel degelijk voetballen. En bij Vaessen blijft t inderdaad net welke momenten van hem je de nadruk op legt. Hij heeft g... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Bakkali getekend tot 2024. Ben benieuwd 101 wedstrijden gespeeld in betaald voetbal, 7 goals gemaakt. Iig een creatieve nummer 10 |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @boppah ik hoopte dat je Hans bedoelde, maar je bedoelde Erwin….. 😜 |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Zitten aantal écht goede spelers tussen. Vrees alleen dat deze spelers veel meer vragen dan t salarisplafond van RKC |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Ik lees in de topic “transfers/geruchten” verdraaid weinig over op handen zijnde transfers en ook nauwelijks geruchten. Voor zaterdag er nog wat bij zou mooi zijn |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @boppah 21 jarige linksbuiten/spits (footmob) |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @basbrok Halleluja broeder Bas. De wegen van de heer (heren op kantoor) zijn ondoorgrondelijk |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @luc Eens. Moet (en gezien mogelijkheden kan dat ook) écht kwaliteit bij. Met huidig elftal worden we (een-na)laatste vrees ik |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @tim stefanovic? 😇 |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @zeljko Dezelfde soort reacties waren vorig jaar ook te lezen van Heerenveenfans over Odgaard. Dat pakte uiteindelijk ook “aardig” uit 😃 |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @hart-voor-rkc Verreth getekend bij Willem II, die valt iig af |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Klopt wel Langstraat, maar RKC heeft momenteel een behoorlijk positief banksaldo. Zelfs wanneer er voor Meulensteen, Touba en Bakari niets verdiend wordt zouden we, bij het extra uitgeven van een paar... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @langstraat Niet écht een versterking waar ik warm van word. Hoop dat er snel nog wat échte versterkingen volgen |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @ton1989 werd er ook een bedrag genoemd? |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 @luc Zoooooo!! Niks mis mee 😍 |
In forum Transfers/geruchten |
5 jaar geleden |